• Maar ik zoek iemand waarbij ik iets kwijt kan. Het klinkt wss heel overdreven wat ik ga vertellen, maar ik ben er best bang voor. :3
    Ik wil het hier alleen niet met mijn vrienden over hebben, omdat ik denk dat ze me aan vinden stellen, of van te voren al iets hebben van 'dat is pure onzin', terwijl ik er vrij serieus over ben.
    Is er iemand daar?(:


    everything, in time

    Marleentje, je stelt je aan, dat is pure onzin (joehoe)
    ik ken je pas een paar uur, maar ik ben wel een persoon die enorm goed kan luisteren


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Als je wil, mag je tegen mij best praten ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mij kan je alles vertellen (:
    Ik doe reageer serieus terug..
    Pb me maar (:


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    i'm here :]


    Shoganai i ne~

    PB?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Je mag me best pb'en als je wil (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    DaaromhouikvanQ.
    Ik raak hier stiekem ontroerd van, dat er zoveel mensen willen luisteren!(':


    everything, in time

    Ik weet niet of je mij onder je vrienden rekent. (joehoe)
    Maar bij mij mag je het kwijt.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik weet niet of je mij onder je vrienden rekent. (joehoe)
    Maar bij mij mag je het kwijt.


    Ik tel jou onder vrienden ja.:C
    Toch twijfelde ik wel even over jou, omdat ik met jou nog nooit zoooo veel heb gepraat zeg maar. Maar ik durfde niet.x]


    everything, in time

    Ik wil altijd luisteren. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Vrienden zijn er toch voor om serieuze problemen aan te vertellen?

    Marleen, ik weet niet of je mij onder je vrienden rekent, maar je moet weten dat ik altijd naar jou wil luisteren en jou heus niet verkeerd ga bekijken ofzo.<3


    Has no one told you she's not breathing?

    i'm here.

    Of tel ik bij vrienden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij mij mag je ook altijd aankloppen (:

    Sharon en Sarita, ja, ook jullie tellen bij vrienden! (:

    @ Krull, dat weet ik. Maar dit wil ik gewoon nog even niet vertellen, misschien later.

    @ De rest, heel erg bedankt!(flower)


    everything, in time