• Ik las op hyves dat Nick en Simon uit elkaar zijn als artiesten. En ik hoorde iets over Acda en de Munnik. Weten jullie het precies? Ben wel even benieuwd! :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Nick & Simon zijn niet uit elkaar, dat is een gerucht. Had ik op Radio 538 gehoord, toen hadden ze ze volgensmij aan de lijn.

    Uuhm idontknow.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik zag laatst nog een reclame met hun tweeën dus ik denk het niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee, ze nemen allebei apart een single op, met íéder éen van Acda en de Munnik, en dat las ik op hyves ; dus voortaan éven verder lezen


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ze zijn niet uit elkaar, ze gaan alleen 'vreemd'. Ze nemen namelijk allebei een nummer op met een ander duo. Nick met Thomas Acda en Simon neemt een nummer op met Paul de Munnik. Maar nee, uit elkaar, dat zijn ze denk ik voorlopig nog niet :3


    “Love is a contradiction.”

    Nica schreef:
    Nee, ze nemen allebei apart een single op, met íéder éen van Acda en de Munnik, en dat las ik op hyves ; dus voortaan éven verder lezen

    Ooh okee dan had ik dát niet gezien.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ballad schreef:
    Ze zijn niet uit elkaar, ze gaan alleen 'vreemd'. Ze nemen namelijk allebei een nummer op met een ander duo. Nick met Thomas Acda en Simon neemt een nummer op met Paul de Munnik. Maar nee, uit elkaar, dat zijn ze denk ik voorlopig nog niet :3

    Gelukkig ;d


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Geen idee, ik ken nick en simon niet zo goed. (Belgie haha)

    CurlyBubbles schreef:
    Geen idee, ik ken nick en simon niet zo goed. (Belgie haha)

    Ooh jammer ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    I don't know & I don't care.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    WEAREYOUNG schreef:
    Nick & Simon zijn niet uit elkaar, dat is een gerucht. Had ik op Radio 538 gehoord, toen hadden ze ze volgensmij aan de lijn.
    jammmer klinkt gemeen maar ik wou dat ze uit elkaar waren maarja ik haat/hou niet van nederlandse muziek :Y)


    Shoganai i ne~

    Publiciteitsstunt haha!


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    Publiciteitsstunt haha!

    Ja zeg dat wel :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Geloof niet dat ze uit elkaar zijn. Maar bij jou titel moest ik aan het liedje van Yes-R denken. :Y)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ah damn ik lees hier nu dat ze het niet gaan, had me geweldig geleken I'm sorry _O_


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.