• Deadgame/16+/
    Het verhaal
    Een groep vrienden besluit om op vakantie te gaan, aangezien ze elkaar al een tijdje niet gezien of gesproken hebben. Er wordt besloten dat ze naar een camping gaan. s'Avonds willen de jongens de omgeving al verkennen met een plattegrond. Als de meiden het niet vertrouwen, doen ze mee met het nachtelijk tripje. Onderweg lachen ze om alles en iedereen totdat ze een verlaten bouwplaats ontdekken. Potseling missen ze een meisje en een jongen stapt regelrecht in een berenklem...

    Wat ze niet weten is dat er een tijd loopt en iedereen wordt in het duister gesleurt, recht in de armen van de Dood...
    Het hele verhaal verandert wanneer de Dood onder de groep zelf is.
    De Dood bepaalt wie er sterft of er overleeft.

    Deadgame
    Een spel waar de grens naar een dodelijk niveau wordt gebracht


    Dit is dus het verhaal
    Voor de cover wil ik graag dit zinnetje:
    Deadgame: A game where the boundaries are brought to a deadly level...
    iemand ideeën??


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Niemand idee???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Niemand idee???


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ben even een covermaakgeval aan het downloaden, als die klaar is, zal ik proberen eentje te maken. Waarschuwing: Dat is de eerste keer dat ik dat doe. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Ik ben even een covermaakgeval aan het downloaden, als die klaar is, zal ik proberen eentje te maken. Waarschuwing: Dat is de eerste keer dat ik dat doe. :Y)


    Da's lief van je!!!!
    Ik heb er totaal geen idee van en ik wil er niet aan beginnen te ingewikkeld en mijn moeders laptoppie kan dat niet aan...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heeft iemand een idee voor een soundtrack


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    Heeft iemand een idee voor een soundtrack

    Ik weet niet of het is wat je zoekt, maar misschien is dit iets? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Aimely schreef:
    (...)
    Ik weet niet of het is wat je zoekt, maar misschien is dit iets? (:


    Die neem ik!!!

    Thanx(H)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."