• Zoals jullie vast wel gelezen hebben hier had ik al een rare ochtend, maar daarmee was de kous nog niet af. (cat)
    We gingen eerst naar een Bhoeddistiche tempel, met 35 graden. Het grootste gedeelte gingen we in de schaduw zitten en water drinken. Het was echt zo warm dat zelfs mijn neus ging zweten. Op de terugweg kwamen we langs een leuk riviertje, besloten we maar te gaan zwemmen met onze kleren aan. De stroming was best sterk maar het was niet echt diep, maar de steentjes op de grond deden pijn aan onze voetjes. Toen gingen we maar terug naar huis, samen met Sam douchen met onze kleren aan, weer kippen vangen omdat Ad het hek niet goed gemaakt had en toen naar boven om droge kleren aan te trekken. Vonden we ineens een enorme spin, dat overdrijf ik serieus niet, hij was zwart en zeker 6 centimeter groot. Ad wilde hem niet vermoorden, dus ging Sam op een stoel klimmen in haar BH en hem doodslaan met haar slipper, toen viel hij op haar bureau en konden we hem niet vinden. Ad ging hem wel even zoeken voor ons, had hij een nepinsect gepakt en ons kapot laten schrikken. (cat)


    Your make-up is terrible

    Oké, leuk I guess (cat)


    All I have in life, is my imagniation.

    heerlijk zo'n dag x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    hahahah klinkt erg leuk. :3


    They fell in love, didn't they?

    -Gaat plat-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Videotape schreef:
    Oké, leuk I guess (cat)


    To infinity and beyond •

    Wij hadden op vakantie in Frankrijk eens zo'n grote, bruine, harige spin die in de schoen van m'n broer zat (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Grindylow schreef:
    Wij hadden op vakantie in Frankrijk eens zo'n grote, bruine, harige spin die in de schoen van m'n broer zat (cat)


    Oh gatver. (cat)


    Your make-up is terrible

    Hustle schreef:
    hahahah klinkt erg leuk. :3


    I love you Tim

    Was best geniaale dag vandaag 8D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Haha lekker druk.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oké dan.
    Een vriendin van mij had een keer een naaktslak op de rits van haar tent, en niemand durfde m te pakken dus kon ze er niet uit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jamess schreef:
    -Gaat plat-


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander