Allereerst, sorry voor alle zeiktopics. Maar het gaat gewoon niet zo geweldig met me en ik kan het nergens anders kwijt dan hier.
De laatste tijd kan ik niet tegen kou en niet tegen hitte, ik moet alles perfect getempratuurt hebben, want anders doet het gewoon pijn, word ik chagerijnig en go on.
Ik sta net onder de warme douche, half mijn haar in de shampoo, krijg ik opeens een ijskoude douche, dus ik spring er onderuit en gil zo hard ik kan dat ze godverdomme met hun klauwen van de warmwaterkraan beneden moeten afblijven. Ik krijg het warm water weer terug dus ga er van uit dat het door hun kwam, zitten intussen heel mijn haren en al vol met die shampoo die je er niet te lang in mag laten zitten. Weer warm water weg. Ik gillen en schreeuwen dat als ze nog één keer aan die warm water kraan zitten, ze een opsodemieter krijgen. -Ja, ik ben de laatste tijd héel prikkelbaar en word snel ziek en daar heb ik ze voor gewaarschuwd. Dus dit soort streken, dan heb je oorlog.- Roepen ze zo terug 'Ja dat komt door de wasmachine!' met andere woorden, mijn warme water krijg ik pas over een uur terug. Onder het ijs en ijs koude water heb ik die shampoo er uit moeten halen, die er niet uit wou.
Ik kom er onder uit, helemaal trillend, zwáre hoofdpijn, misselijk. Heel mijn ogen betraant van de pijn. Ik loop naar beneden. 'Had dat godverdomme gezegt! Hoe de fuck moest ik nou waten dat het water het niet ging doen? Je weet dat ik me de laatste tijd al niet lekker voel, je had op zijn minst kunnen zeggen toen ik zei "Ik heb zin om te douchen", "Ja moet je even wachten" nee, ik krijg als antwoord "Dan moet je dat doen!"!' Krijg ik als antwoord: 'Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?' Nou niet dus! Ik wist niet eens dat dat klote4-apparaat aan stond! En al wist ik het, ik weet helemaal niets van heel de waterleidingen en al die zooi af.
Echt, ik had die twee zó graag een mep willen geven. En ik word nu helemaal gek van de hoofdpijn en ril nog steeds van de kou. Godverdomme klote mensen hier!
Let it come and let it be