• Allereerst, sorry voor alle zeiktopics. Maar het gaat gewoon niet zo geweldig met me en ik kan het nergens anders kwijt dan hier.

De laatste tijd kan ik niet tegen kou en niet tegen hitte, ik moet alles perfect getempratuurt hebben, want anders doet het gewoon pijn, word ik chagerijnig en go on.
    Ik sta net onder de warme douche, half mijn haar in de shampoo, krijg ik opeens een ijskoude douche, dus ik spring er onderuit en gil zo hard ik kan dat ze godverdomme met hun klauwen van de warmwaterkraan beneden moeten afblijven. Ik krijg het warm water weer terug dus ga er van uit dat het door hun kwam, zitten intussen heel mijn haren en al vol met die shampoo die je er niet te lang in mag laten zitten. Weer warm water weg. Ik gillen en schreeuwen dat als ze nog één keer aan die warm water kraan zitten, ze een opsodemieter krijgen. -Ja, ik ben de laatste tijd héel prikkelbaar en word snel ziek en daar heb ik ze voor gewaarschuwd. Dus dit soort streken, dan heb je oorlog.- Roepen ze zo terug 'Ja dat komt door de wasmachine!' met andere woorden, mijn warme water krijg ik pas over een uur terug. Onder het ijs en ijs koude water heb ik die shampoo er uit moeten halen, die er niet uit wou.

Ik kom er onder uit, helemaal trillend, zwáre hoofdpijn, misselijk. Heel mijn ogen betraant van de pijn. Ik loop naar beneden. 'Had dat godverdomme gezegt! Hoe de fuck moest ik nou waten dat het water het niet ging doen? Je weet dat ik me de laatste tijd al niet lekker voel, je had op zijn minst kunnen zeggen toen ik zei "Ik heb zin om te douchen", "Ja moet je even wachten" nee, ik krijg als antwoord "Dan moet je dat doen!"!' Krijg ik als antwoord: 'Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?' Nou niet dus! Ik wist niet eens dat dat klote4-apparaat aan stond! En al wist ik het, ik weet helemaal niets van heel de waterleidingen en al die zooi af.

Echt, ik had die twee zó graag een mep willen geven. En ik word nu helemaal gek van de hoofdpijn en ril nog steeds van de kou. Godverdomme klote mensen hier!

Let it come and let it be

Oei, de puberteit is heftig ingetreden...

"Well, well. Look who we've got here!"

Kan het misschien dat je één of andere fobie hebt?

Owl you need is love.

Mudblood schreef:
    Oei, de puberteit is heftig ingetreden...

Nee, maar door een (waarschijnlijk) ijzer tekort (kan ook een andee vitamine zijn) die ik te laat heb aangesterkt, ben ik de laatste tijd vrij, nou, zwak. En doordat ik lichamelijk niet meer zo 100% ben, probeer ik dat aan te sterken met mijn gepraat. Spreken is mijn laatste 'machts' item, vandaar ben ik ook wat prikkelbaarder.

NAPKINS schreef:
    Kan het misschien dat je één of andere fobie hebt?

Hoe bedoel je fobie?

Ik ben de laatste tijd ook erg prikkelbaar
    Ik kan geen geintjes meer verdragen enzo.

Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

Dan ga je weer onder de douche staan, nu het wel warm blijft.
    Je gaat je je er niet beter door voelen wanneer je je opwind.

Heb je een nieuwe wasmachine/ben je verhuisd of zoiets? Want dat had je anders toch al eerder mee gemaakt? Dan had je kunnen controleren of de wasmachine aanstond.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

CowardlyLion schreef:
    Dan ga je weer onder de douche staan, nu het wel warm blijft.
    Je gaat je je er niet beter door voelen wanneer je je opwind.

Heb je een nieuwe wasmachine/ben je verhuisd of zoiets? Want dat had je anders toch al eerder mee gemaakt? Dan had je kunnen controleren of de wasmachine aanstond.

Nee, maar de wasmachine staat enkel 's ochtends aan, en ik heb altijd 's avonds gedoucht maar sinds een week of 2 ben ik geswitched naar de ochtend.

CountMeIn schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je fobie?

HEEL hevige angst.

Owl you need is love.

Je weet best hoe het komt dat je zwakker bent, dat wilde ik even zeggen.:'D

En ik denk toch dat er ook een flinke draai puberteit aan zit, Sevvie, niet dat het alles is, maar het zit er wel in. Ik ben het er wel mee eens dat ze je even hadden mogen waarschuwen.

everything, in time

Void schreef:
    Je weet best hoe het komt dat je zwakker bent, dat wilde ik even zeggen.:'D

En ik denk toch dat er ook een flinke draai puberteit aan zit, Sevvie, niet dat het alles is, maar het zit er wel in. Ik ben het er wel mee eens dat ze je even hadden mogen waarschuwen.

Maar dat zwakker zijn, komt denk ik echt door het ijzertekort, en het ijzertekort komt door het 'Ik ben vegatariër' gedoe. Ik heb er te laat aan gedacht om mijn Ijzer behoefte te stillen met vitaminepillen. Dus dat werkt niet direct.

NAPKINS schreef:
    (...)
    HEEL hevige angst.

Ja, ik weet wat een 'fobie' is, maar hoezo zou ik een fobie moeten hebben? :'D