• Moet zometeen de papegaaien voeren, maar één van de twee die is nogal "spelerig". Dus meestal als je zijn bakje wilt pakken komt hij je in je vingers bijten. Niet hard ofzo, gewoon een beetje happerig, maar toch... haha! En ik kan het niet aan iemand anders vragen om te doen want ik ben home alone --'


    Forever.

    Doe handschoenen aan :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    Doe handschoenen aan :')

    Hmm slim.. Ik heb twee roofvogelhandschoenen in de schuur voor mijn uil.. zullen die helpen? Lol xd


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Hmm slim.. Ik heb twee roofvogelhandschoenen in de schuur voor mijn uil.. zullen die helpen? Lol xd

    Ja denk het wel,hahaa ben gewoon slim n.n


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Kan je niet door de tralies heen het erin gooien vanaf boven of de zijkant? En anders zou ik het er heel vlug ingooien en dan het kooitje weer dichtdoen, of zoals Deletrius zegt: Handschoenen aan.


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Kan je niet door de tralies heen het erin gooien vanaf boven of de zijkant? En anders zou ik het er heel vlug ingooien en dan het kooitje weer dichtdoen, of zoals Deletrius zegt: Handschoenen aan.

    Het is een behoorlijk grote kooi en er zit een behoorlijk grote deur in, dus ik moet zoiezo met mijn hele arm er in... Maar ik ga het nu even proberen, hopelijk zonder vingers te verliezen xd


    Forever.

    Haha het is me gelukt! Ik was veel sneller dan hem (duivel)


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Hmm slim.. Ik heb twee roofvogelhandschoenen in de schuur voor mijn uil.. zullen die helpen? Lol xd

    Ik wil ook een uil! ;(


    "Well, well. Look who we've got here!"