• Tip voor iedereen met een bril! (cat)

    Maak regelmatig de pootjes en neusvleugeltjes schoon met anti-bacteriele doekjes oid. In ieder geval bacterie-dodend spul, want anders krijg je aan de zijkanten van je hoofd ontieglijk veel puistjes en word je neus een mee-eter hotel (cat)

    Edit: Enkel mensen met een vette of gemengde huid hebben daar dus last van. Dat komt omdat de bacteriën die zich aan je bril vastklemmen je poriën verstoppen, die al niet zo héel clean zijn. Waardoor de kans op puistjes en/of mee-eters verdubbelt. Je hoeft enkel op die plekken op je bril schoon te maken, omdat die delen contact maken met je gezicht.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 20:57 ]


    Let it come and let it be

    In al die 5 jaren dat ik mijn bril draag heb ik daar nog nooit last van gehad eerlijk gezegd (cat)


    -

    Genius schreef:
    In al die 5 jaren dat ik mijn bril draag heb ik daar nog nooit last van gehad eerlijk gezegd (cat)


    Ik ook niet, in 9 jaar.

    Goeie tip! (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Genius schreef:
    In al die 5 jaren dat ik mijn bril draag heb ik daar nog nooit last van gehad eerlijk gezegd (cat)

    Ik wel, ik zit uren per dag te fitten op mijn face, omdat ik anders één en al puist ben. Komt m'n bril aan, met alle bacteriën die die mee sleept doordat alles en iedereen 'm aanraakt en ook uit de lucht e.d.
    Mensen met een vette huid kunnen daardoor extra puistjes en mee-eters krijgen. -Zoals ik.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 20:55 ]


    Let it come and let it be

    Malice schreef:
    (...)

    Ik ook niet, in 9 jaar.


    Ik ook niet in 15 jaar! Maar heb nu lenzen, is veeeel fijner!


    You never fail, unless you keep trying...

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik wel, ik zit uren per dag te fitten op mijn face, omdat ik anders één en al puist ben. Komt m'n bril aan, met alle bacteriën die die mee sleept doordat alles en iedereen 'm aanraakt en ook uit de lucht e.d.
    Mensen met een vette huid kunnen daardoor extra puistjes en mee-eters krijgen. -Zoals ik.

    Genius schreef:
    In al die 5 jaren dat ik mijn bril draag heb ik daar nog nooit last van gehad eerlijk gezegd (cat)

    Ik in die negen jaar ofzo niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Meent gij da :S
    Mss us het toeval maar ik heb daar wel puisten xD
    (Argh wat HAAT ik puisten)


    Stop wishing, Start doing..

    Ach ;D mijn neus is al stipperig enal -.- kom dr niet vanaf ;P [al voordat ik een bril heb] en verder heb ik er geen last van (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    *Rent als een gek naar de winkel om anti-bacteriële doekjes te kopen.*
    Oh, de winkel is gesloten op zondag. Tering.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Lang leven geen bril hebben:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    daarom heeft me broer er zo veel o.o


    Shoganai i ne~

    Bedankt voor de tip (:

    Thank you, dat deed ik inderdaad al. (Hygiëne freak, hier.)


    You move me ......... Kurt

    BeRavenclaw schreef:
    Lang leven geen bril hebben:Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.