• Dat ben ik. Ik kan zo in slaap vallen. Echt heel raar.
    Ik ben heel erg moe de laaste tijd. En ik heb wel veel stress en zorgen.
    Ik wilde dat ik wat fitter was. Ik kan ook pas laat in slaap vallen,omdat ik s'avonds als ik in bed lig,veel pieker. Echt vervelend!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ach daar heeft 9 van de 10 mensen last van.


    -

    Genius schreef:
    Ach daar heeft 9 van de 10 mensen last van.

    Ja dat weet ik.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Stress -> Gepieker -> Niet slapen -> Moe. Ik ben slim. (aa) Nee maar misschien moet je dan vanavond gewoon een x écht vroeg naar bed, beetje bijslapen. Dat piekeren één nachtje van je af zetten en een keer écht lekker slapen, dat doet je vast goed.


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    Stress -> Gepieker -> Niet slapen -> Moe. Ik ben slim. (aa) Nee maar misschien moet je dan vanavond gewoon een x écht vroeg naar bed, beetje bijslapen. Dat piekeren één nachtje van je af zetten en een keer écht lekker slapen, dat doet je vast goed.

    Nou was het maar zo makkelijk ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik weet hoe je je voelt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    MALFOYHEAD schreef:
    Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik weet hoe je je voelt.

    Sterkte! (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    (...)
    Sterkte! (flower)

    Dankjewel, jij ook!(flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Deletrius schreef:
    (...)
    Nou was het maar zo makkelijk ;p


    Haha, da's waar. Bij mij helpt het altijd wel als ik mezelf streng toespreek. Zo van: 'Oké, het is half 2, je moet morgen dit, dit en dit nog doen en het piekeren heeft nu toch geen zin'. Óf je gaat er nu over piekeren, hoef je dat vanavond niet meer te doen! slechtste oplossing ooit.


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Haha, da's waar. Bij mij helpt het altijd wel als ik mezelf streng toespreek. Zo van: 'Oké, het is half 2, je moet morgen dit, dit en dit nog doen en het piekeren heeft nu toch geen zin'. Óf je gaat er nu over piekeren, hoef je dat vanavond niet meer te doen! slechtste oplossing ooit.

    Hahaha ik weet het,want s'avonds is het makkelijker om te piekeren ;O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Genius schreef:
    Ach daar heeft 9 van de 10 mensen last van.

    + hoort bij het leven.
    ik ben nu ook moe, maar dan moet je gewoon wat eerder naar bed gaan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    GuitarsRock schreef:
    (...)
    + hoort bij het leven.
    ik ben nu ook moe, maar dan moet je gewoon wat eerder naar bed gaan

    Ja en dan weer beginnen met piekeren.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    meschien werk het om als je in bed ligt muziek en koptelefoon op te doen en muziek te luisteren. maar dan wel je ogen dicht doen bij mij werkt het altijd :Y)


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    meschien werk het om als je in bed ligt muziek en koptelefoon op te doen en muziek te luisteren. maar dan wel je ogen dicht doen bij mij werkt het altijd :Y)

    Ik doe dat altijd voordat ik ga slapen. Maar als ik moe word dan zet ik mijn Ipod uit. En dan begint het piekeren juist.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oh, ik heb trouwens ooit een vet handig trucje van m'n mama geleerd. Je ligt dus in bed, ogen dicht en steeds héél langzaam tot 10 tellen. Zo van: 'Eeeeeeeeeeeen'. 'Tweeeeeeeeeeee'. Ik val dan meestal al bij 7 in slaap, óf ik blijf onbewust doortellen tot de 100 ofzo. ;3


    It's time to be happy again.

    Nightingale schreef:
    Oh, ik heb trouwens ooit een vet handig trucje van m'n mama geleerd. Je ligt dus in bed, ogen dicht en steeds héél langzaam tot 10 tellen. Zo van: 'Eeeeeeeeeeeen'. 'Tweeeeeeeeeeee'. Ik val dan meestal al bij 7 in slaap, óf ik blijf onbewust doortellen tot de 100 ofzo. ;3

    Hahahaaa! Okee dan ga ik dat vanavond eens proberen. Oke ik heb ook een idee; Alcohol drinken voor het slapen gaan dan word je ook heel moe (:


    It's going to be difficult, but not impossible.