• Ja... ik ben radeloos.
    Mijn tas is te versleten om te gebruiken, en ik wou sws al een nieuwe. Dus weet iemand heel misschien een tas die stevig en mooi is? Het liefst een rugzak, en ik wil er al mijn boeken in laten passen. Want anders is dat gewoon faal, en geef me alleen suggesties met rugzakken ... laat maar schoudertassen mogen ook. ;a
    Dus drop een tas, of als je iets kwijt wilt over jou handtas die perfect is ook.
    Het is voor de middelbare, havo.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hoe heette mijn rugtas nog maar? x rent naar de bijkeuken. Okeei hij is van Dakine. Zijn echt geweldige tassen. Maar ik gebruik nu meer mijn All-star tas. Gewoon omdat ik die andere al jaren heb. Maar hij is geweldig (':


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Hoe heette mijn rugtas nog maar? x rent naar de bijkeuken. Okeei hij is van Dakine. Zijn echt geweldige tassen. Maar ik gebruik nu meer mijn All-star tas. Gewoon omdat ik die andere al jaren heb. Maar hij is geweldig (':


    Ik denk ook aan de Allstar, maar dakine vind ik zo groot ;x


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eastpak,
    Neem GEEN Dakine, die had ik vorig jaar. Ze lijken groot, maar er past niets in.

    Jansport... superkwaliteit
    ik heb mijn tas nu 3 volledige jaren gebruikt en hij is nog niet kapot... shiiit :P ik wil een nieuwe maar mag niet tot hij kapot is ... *haalt schaar uit* Muhahah :D


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Authors schreef:
    Eastpak is altijd goed


    Caution first, always.

    Eastpak heeft echt iedereen, zo dom.
    Die kunnen niet eens tegen de regen en er kan weinig in, dus ik snap echt niet waarom iedereen er zo dol op is.
    Leve mijn unieke boekentas waarmee ik nog niemand heb zien rondlopen en waarvan ik het merk vergeten ben! :'D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eastpak (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb een hele leuke gekocht op een marktje in frankrijk maar ik ben vergeten hoe dat merk heet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik moet er nog 1 halen :)
    Ik dacht aan een schoudertas maar het nadeel
    daarvan is dat ik met de fiets naar school ga.
    Dat zal niet makkelijk zijn.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Hmm, ik had er in de 1e altijd gewoon een van de markt, die was prima, gewoon merkloos enzo xd Ik heb een messenger bag van Death Note, die echt ideaal is, zat ruimte, goed stevig, waterdicht, extra vakjes en ik aanbid hem gewoon haha (krul) Maargoed, het is geen standaard tas ofzo dus eigelijk heeft deze reactie weinig nut :Y)


    Alis volat propriis.

    omg! goed dat je me helpt herinneren ik moet voor dit jaar nog een nieuwe schooltas, loop al 4 jaar met die van mij en ben zwaar toe aan een nieuwe maar was het even vergeten.
    Eastpak!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb een bruine leren tas van de markt. Merkloos, waterdicht en lekker goedkoop. Je kunt 'm als handtas en als schoudertas gebruiken zeg maar.

    Stray schreef:
    omg! goed dat je me helpt herinneren ik moet voor dit jaar nog een nieuwe schooltas, loop al 4 jaar met die van mij en ben zwaar toe aan een nieuwe maar was het even vergeten.
    Eastpak!


    Ik moet er deze week ook werk van maken.
    Ik heb de mijnne ook al zeker 4 jaar.
    Maar nu is ie toch al behoorlijk versleten en vuil.
    Die ga ik echt niet dit jaar weer gebruiken.
    Hij komt van Janssport veel ruimte.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb een Eastpak (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.