• wat vinden jullie hiervan ?
    Ik vind vooral het einde echt mooi, waar harry alleen zingt, & dan lacht hij ook nog zo lief. :3


    Save me from myself.

    Abrazo schreef:
    Harry moet altijd kunnen overdrijven, echt àltijd --'


    Hoezo? Dat laatste stuk op het eind? Want dat is in de single ook gewoon zo, hoor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Hoezo? Dat laatste stuk op het eind? Want dat is in de single ook gewoon zo, hoor.

    Nee, gewoon altijd. Ook in de live shows en zo, hij was altijd diegene die zo moest overdrijven en stilaan irriteert het me wel.
    Ik vind dit heel mooi gezongen etc, maar Harry moet gewoon altijd kunnen laten horen dat hij oh zo goed kan zingen en dat irriteert me.

    Hun zijn gewoon geweldig (A)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MyDrugIsYou schreef:
    Hun zijn gewoon geweldig (A)

    Feit, maar de clip van WMYB trekt op niks.

    Abrazo schreef:
    (...)
    Nee, gewoon altijd. Ook in de live shows en zo, hij was altijd diegene die zo moest overdrijven en stilaan irriteert het me wel.
    Ik vind dit heel mooi gezongen etc, maar Harry moet gewoon altijd kunnen laten horen dat hij oh zo goed kan zingen en dat irriteert me.

    hij zingt gewoon het beste van de 5, daar mag hij toch trots op zijn ?


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    hij zingt gewoon het beste van de 5, daar mag hij toch trots op zijn ?


    Daar zijn de meningen over verdeeld, maar ik heb wel sterk het idee dat hij van alle kanten wordt gepushed om de lead te nemen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    aberforth schreef:
    (...)
    hij zingt gewoon het beste van de 5, daar mag hij toch trots op zijn ?

    Schat, dat is een MENING en geen feit. En trots erop zijn, ja mag best van mij, maar hij moet altijd in het middelpunt kunnen staan en dat stoort me enorm aan hem. En ja, dat is al vanaf het prille begin.

    :9~


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    mooi gezongen, maar k ben geen fan


    | Reality is for people that lack imagination |

    Abrazo schreef:
    (...)
    Schat, dat is een MENING en geen feit. En trots erop zijn, ja mag best van mij, maar hij moet altijd in het middelpunt kunnen staan en dat stoort me enorm aan hem. En ja, dat is al vanaf het prille begin.

    eigenlijk heb ik het nog nooit gemerkt. (:


    Save me from myself.

    Harry zijn lach is echt way tooo cute :9~


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    They're awesooooooomeeeeee <'3


    And in that moment, we were infinite.