Ik heb net 2 'optredens' achter de rug. Als eerste in mijn uppie, op het podium voor een groep van 250 man. Ik weet het, weinig. Maar ik was zenuwachtig als de ***.
Voor mijn gevoel ging het héél slecht, bij iedere stap die ik zette gleed mijn hak weg, door de gladde vloer. (Het was Freestylen.) En ik was de helft van mijn 'moves' vergeten. Maar het publiek leek het niet eens te merken.
Van alle 20 optredens, werd er bij mij als enige enthousiast meegeklapt op de maat van de muziek, hoewel bijna niemand het liedje kende. En aan het eind werd mijn naam door de zaal geschreeuwd door vrienden/bekende. Oh, I was like, sóóó happy!
Vervolgens met een groepje, lekker shuffelen op PartyRocker, we hebben er dagen op geoefend en het leek nog nergens op. Maar zowel wij, als de zaal had het énorm naar zijn zin. Sommige mensen gingen zelfs mee dansen
En nu ben ik, like... Sóóó proud! Ik heb namelijk best wel plankekoorts en gisteren ha dik echt een vréselijke dag. Maar het was best goed gelukt! Het is, btw, opgenomen. Maar ik kan het jullie niet laten zien. Want de 'dvd' die is bestelt moet eerst nog in elkaar worden gezet en al
Wie had er nog meer zo'n geweldige avond?
Let it come and let it be