• ik had hem op slot gezet, met zo'n slot aan je achterwiel dat er zo al aan zit. Met een sleuteltje ja haha, ik heb geen idee hoe het noemt. Maar mijn ouders zijn echt superboos op me. Maar veel kan ik er niet aandoen hè? Hij zat op slot.. Zeggen ze 'Ja dan had je hem dubbel vast moeten maken bla bla' Ik had hem nog maar een halfjaar en hij was echt leuk. Zo'n typische omafiets :c Ik snap gewoon niet waarom mijn ouders kwaad zijn op mij, je hoort in de eerste plaats gewoon geen fiets te stelen, right?

    (Ik was zelf eerst superbang dat ik hem niet vast had gemaakt omdat mijn huissleutels eraan vastzaten)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 22:53 ]


    All I have in life, is my imagniation.

    Sowieso aangifte bij de politie doen. Mijn fiets was ook gestolen en ik heb aangifte gedaan, paar weken daarna heeft de dader straf gekregen :3


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Sowieso aangifte bij de politie doen. Mijn fiets was ook gestolen en ik heb aangifte gedaan, paar weken daarna heeft de dader straf gekregen :3


    Hebben ze de dader gepakt? Wow, maar bij mij is dit al de tweede keer en de eerste keer waren we het gaan aangeven maar ik heb mijn fiets nooit teruggezien (cat)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ahw. Dat is inderdaad niet leuk, maar absoluut niet jouw fout.
    Ik hoop dat je je fiets nog terug vindt! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oh... ik hoop dat jullie de dader vinden... Ik betwijfel het. ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Videotape schreef:
    (...)

    Hebben ze de dader gepakt? Wow, maar bij mij is dit al de tweede keer en de eerste keer waren we het gaan aangeven maar ik heb mijn fiets nooit teruggezien (cat)

    Mijn fiets heb ik ook niet terug, waarschijnlijk is die dood. Maar ze hebben de dader wel :Y)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Crystalflame schreef:
    Ahw. Dat is inderdaad niet leuk, maar absoluut niet jouw fout.
    Ik hoop dat je je fiets nog terug vindt! (:


    Dankje, ik hoop het ook :w

    Oh... ik hoop dat jullie de dader vinden... Ik betwijfel het. ^^


    Ik betwijfel het ook heel sterk :c


    All I have in life, is my imagniation.

    Videotape schreef:
    (...)

    Ik betwijfel het ook heel sterk :c


    Het was niet gemeen bedoelt he. Maar de fiets van mijn moeder is al drie keer gestolen. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Het was niet gemeen bedoelt he. Maar de fiets van mijn moeder is al drie keer gestolen. :'D


    Nee hoor, dat weet ik haha. Ik zeg net dat ik het ook sterk betwijfel, terug naar mijn oude fiets dan maar(baby)


    All I have in life, is my imagniation.

    Ahw, dat is echt kut voor je! ):
    I know how it feels; mijn scooter is vorig jaar gejat, en daarna in de fik gestoken. ):
    Gelukkig was ik all risk verzekerd en kreeg ik een mooi bedrag terug, maar toch. ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Refuse schreef:
    Ahw, dat is echt kut voor je! ):
    I know how it feels; mijn scooter is vorig jaar gejat, en daarna in de fik gestoken. ):
    Gelukkig was ik all risk verzekerd en kreeg ik een mooi bedrag terug, maar toch. ):


    In brand gestoken? Wtf, wie doet nu zoiets, tjeaz. Dat is veel erger dan mijn fiets


    All I have in life, is my imagniation.

    die van me zus is ook al 2 keer gestolen -ze heeft een ander weer terug gestolen-
    Die van een andere zus van me ook een keer, ze heeft hem terug gestolen.
    Die van me broertje ook eens.. die vonden we later in elkaar getrapt terug XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you