• Argh, ik ben er net achter gekomen dat een jongen - waarmee ik gezoend had - alleen met me heeft gezoend zodat hij kon opscheppen bij zijn vrienden, omdat ik volgens zijn vriendengroep "echt een lekker chickie" was. (cat)

    I have two words for you boy:
    AVADA KEDAVRA!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Klootzak dat ie is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet hoe je je nu voelt ik had het ook.
    Als je ieman wilt waar je over dit soort dingen wilt praten kan je me gerust een pb sturen


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik zoen gewoon niet met mensen voordat ik wat voor ze voel/iets met ze heb (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ooh, ik voel me soms net vee wat gekeurd wordt! Bah, ik dacht dat ie me leuk vond, maar het ging 'm alleen maar om een leuk verhaal bij zijn vrienden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MrsLovett schreef:
    Klootzak dat ie is.

    Als Dumbledore die jongen was...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    CowardlyLion schreef:
    Ik zoen gewoon niet met mensen voordat ik wat voor ze voel/iets met ze heb (:

    Ja, dat is het probleem dus. Ik dacht dat we bijna wat hadden, maar blijkbaar dacht hij er heel anders over. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cockney schreef:


    Hahahaaa!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Mudblood schreef:
    Ooh, ik voel me soms net vee wat gekeurd wordt! Bah, ik dacht dat ie me leuk vond, maar het ging 'm alleen maar om een leuk verhaal bij zijn vrienden.


    Hij wilt je vast wel (als hij het ooit met Jade Olivia uitmaakt):



    Wacht, als hij jouw ziet twijfelt hij gewoon niet meer, hij rent gewoon meteen naar je toe :Y).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Zo ben ik ook hoor (nerd)


    -

    Mudblood schreef:
    (...)
    Ja, dat is het probleem dus. Ik dacht dat we bijna wat hadden, maar blijkbaar dacht hij er heel anders over. (cat)


    Ah.
    Dan is het een... Een vuile... !)*@)(!*)(#*)@&!^%#%%!&
    (A)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Genius schreef:
    Zo ben ik ook hoor (nerd)

    Je gaat alleen met jongens die het opscheppen waard zijn bij je vriendinnen? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    (...)
    Ja, dat is het probleem dus. Ik dacht dat we bijna wat hadden, maar blijkbaar dacht hij er heel anders over. (cat)

    Echt een klootzak. ;S


    Ik wil een tuin vol egels

    Mudblood schreef:
    (...)
    Je gaat alleen met jongens die het opscheppen waard zijn bij je vriendinnen? :')

    Ja natuurlijk (cat)


    -