• Ik vind hun echt geweldig! Vooral dit filmpje!



    Wie vind ze nog meer leuk of kende ze al?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You never fail, unless you keep trying...

    Ik zie geen filmpjes ;(


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    serieus waarom moeten zingende jongens altijd met die suckish bieber vergeleken worden?
    -.-

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 12:59 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind ze goed hoor, en ze zijn gewoon cute


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    3ism rocks (krul)
    Ik vind ze wel gewoon goed hoor, ze zijn leuk om naar te kijken en dat ze nou niet enorm geweldig Engels spreken kan ook aan een accent liggen ^^


    “Love is a contradiction.”

    Hun Engels is perfectly fine c: 'Lie' moet je uitspreken als 'Laaj' als er hier iemand fout is, dan is het wel Bruno Mars.

    Ze kunnen wel vrij goed zingen, maar ik he liever mannelijke zangers met een mannelijkere stem. Dit is me wat te gladjes.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    DirenGrey schreef:
    serieus waarom moeten zingende jongens altijd met die suckish bieber vergeleken worden?
    -.-


    omdat die ene gewoon een bieberfaker is xD met dat haar en die pet en yak:/

    HappyBoompje schreef:
    Not good at all..

    Hunengelsisooknietgoed..


    Omg, hoe kan hun engels nou niet goed zijn? Ze wonen en zijn geboren in Engeland? XD


    You never fail, unless you keep trying...

    Sweden schreef:
    Ze zijn bestwel goed hoor (';
    En op zich zien ze er niet verkeerd uit.

    Maar volgens mij zijn die stemmen wel heel erg bewerkt, waardoor het zó fake klinkt >.<


    All I wanna do is lose control

    Omg, ze zijn ontzettend leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Omg, ze zijn ontzettend leuk!


    Jij snapt het! (:


    You never fail, unless you keep trying...

    WhoYouAre schreef:
    (...)

    Jij snapt het! (:

    Ik vind die jongen met die pet en dat donkerblonde haar het leukst! Wat is zijn naam? Hahaha hij is echt leuk :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Ik vind die jongen met die pet en dat donkerblonde haar het leukst! Wat is zijn naam? Hahaha hij is echt leuk :3


    jaa ik ook! ^^
    Hij heet Dan Ferrari-lane (:


    You never fail, unless you keep trying...

    WhoYouAre schreef:
    (...)

    jaa ik ook! ^^
    Hij heet Dan Ferrari-lane (:

    Oeeh dat is echt een leuke naam!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Oeeh dat is echt een leuke naam!


    Haha ja he! Die ene met het blonde haar heet Greg West, en die andere heet Micky Parson. (:


    You never fail, unless you keep trying...

    Fountain schreef:
    Ze zingen irritant en hebben een irritante stem. Hun kop staat me niet aan, zijn een belediging voor Bruno Mars en kunnen niet eens deftig engels.
    Lay zeg je als leej, zijn als laaj. Wth?

    Ik kan er ook een goed ding over zeggen... Als het filmpje helemaal gedaan is. x)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please