• Hoe kan ik meer lezers trekken voor mijn storie.
    Spotlight weet al maar wat anders want ik wil echt heel veel lezers van mijn storie.
    Help me please


    Being yourself is not a bad thing

    Oeps titelklopt niet kan een mod die veranderen naar Hoe?


    Being yourself is not a bad thing

    Je story promoten in het subforum "Stories promoten". En vaak heb je in datzelfde subforum users die op zoek zijn naar stories, dan kan je je story in dat topic (als hij voldoet aan de eisen van de topicmaakster) dumpen.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 19:34 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Je story promoten in het subforum "Stories promoten".

    dat is ook een goeie
    maar weet je wat het is. bij samenvattings heb ik altijd en overal spellingsfout grammatica klopt niet enzo.


    Being yourself is not a bad thing

    uhmm je kan je storie droppen bij iemand die een topic heeft waar je je story's kan droppen zoals ik kijk maar ff: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=110740


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    En in topic's als 'Story's gezocht.' Je story zetten als jou verhaal hun wensen bevat. (:

    JUSTSWAG schreef:
    (...)
    dat is ook een goeie
    maar weet je wat het is. bij samenvattings heb ik altijd en overal spellingsfout grammatica klopt niet enzo.


    Je kan je story laten nakijken door een betareader? (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Je kan je story laten nakijken door een betareader? (:

    oke dankje.


    Being yourself is not a bad thing

    Padalecki schreef:
    (...)

    Je kan je story laten nakijken door een betareader? (:

    Wat is een betareader :S


    Being yourself is not a bad thing

    Goed schrijven, denk ik. Ik had bij een verhaal 194 abo's tot het einde, zonder zelf reclame te maken. Hmmh, nou klink ik als een selfish opscheppende trut. Maar als je mensen nieuwschierig wil maken moet je een "spannende" storynaam gebruiken. Soms in de spotlight zie ik en naam van een verhaal die me aanspreekt en dan ga ik kijken of het iets is. (:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 19:39 ]

    Hat schreef:
    Goed schrijven, denk ik. Ik had bij een verhaal 194 abo's tot het einde, zonder zelf reclame te maken. Hmmh, nou klink ik als een selfish opscheppende trut. Maar als je mensen nieuwschierig wil maken moet je een "spannende" storynaam gebruiken. Soms zie ik en naam van een verhaal die me aanspreekt en dan ga ik kijken of het iets is. (:

    Dat is echt goed dan moet je echt een goede schrijfster zijn.


    Being yourself is not a bad thing

    JUSTSWAG schreef:
    (...)
    Dat is echt goed dan moet je echt een goede schrijfster zijn.


    Aww dankjewel. :'D Trouwens over die betareader, dan moet je kijken bij hoofdstukken aanpassen. A
    S het goed isnstaat er naast de naam vam het hoofdstuk [beta] ofzoiets en dan moet je daarop klikken, dan gaat een betareader alle spellingsfouten corrigeren. ;3

    Hat schreef:
    (...)

    Aww dankjewel. :'D Trouwens over die betareader, dan moet je kijken bij hoofdstukken aanpassen. A
    S het goed isnstaat er naast de naam vam het hoofdstuk [beta] ofzoiets en dan moet je daarop klikken, dan gaat een betareader alle spellingsfouten corrigeren. ;3

    oke dat is handig dankje.
    Graag gedaan trouwens
    waar gaat je story over?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 19:46 ]


    Being yourself is not a bad thing

    Vragen aan goede vriendinnen op Quizlet, die meer abo's hebben op hun storys reclame te maken bij hun storys.


    <3

    Ik heb net je story bekeken, en het zou waarschijnlijk ook wel helpen als je gewoon een hoofdstuk schreef. Je hebt nog helemaal niets geactiveerd. :'D
    En verder is alles wel al zo'n beetje gezegd, denk ik. Maar je moet vooral ook geduld hebben, en niet verwachten dat je opeens honderd abo's erbij krijgt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een goeie schrijfstijl en voldoende beheersing van spelling en grammatica.


    Has no one told you she's not breathing?