• Ik kan helemaal níéts goed doen in de ogen van mijn moeder. Elke keer als ik wat doe heeft ze kritiek en kraakt ze me helemaal af.
    Ze vergelijkt me altijd met anderen, die zij helemaal in de hemel prijst en zegt ze dat ik meer zoals een meisje moet doen die bij mij in de klas zit.
    En als ik dan wil weglopen van haar gezeur over dat anderen zo geweldig zijn, moet ik blijven zitten en wachten totdat ze helemaal klaar is met haar relaas, anders sleurt ze me aan mijn arm weer terug.
    Dank je mam, ik voel me altijd ontzettend nuttig als ik jou heb gehoord!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I feel sorry for you...:S


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Da's zo gemeen, hè. Als moeders je gaan vergelijken met iemand anders: je vriendin, je nichtje ._. Alsof die nóóit iets verkeerd doen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    @ Grindylow:

    Ö jij denkt wat ik denk.

    @ TS:

    Ik vind het heel kut voor je, gewoon negeren die handel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Man, dat is echt K*t, misschien moet je het eens terug doen? (oké, dat klinkt gemeen, sorry ;x).

    Maar hier heb je om je op te vrolijken wat Tom Felton plaatjes (wbw):



    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 13:58 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Grindylow schreef:
    Da's zo gemeen, hè. Als moeders je gaan vergelijken met iemand anders: je vriendin, je nichtje ._. Alsof die nóóit iets verkeerd doen.


    Helemaal mee eens


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh, ik vind mijn moeder ook niet zo leuk. Ze doet me altijd pijn zonder dat ze het doorheeft, da's pas lullig. En ze heeft me zover gekregen dat ik bang voor haar ben geworden en nooit meer zeg wat ik wil en vraag wat ik wil. Dus ja, dankje, mam, voor het maken van wie ik nu ben. c:
    Je zou het je niet zo aan moeten trekken. (ik weet dat het moeilijk is, maar ze zou je echt geen pijn moeten doen) Iedereen is geweldig op zijn eigen manier, dus jij ook, en daar moet jij dan maar in geloven, als dat voor je moeder niet mogelijk is.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 13:54 ]


    wth.

    @Basilisk; Direct allemaal opgeslagen! Nu kan ik hier heerlijk naar staren!
    @ de rest; Thank you voor het begrip. (:
    @Grindylow; Precies! Dat meisje uit mijn klas is echt niet zo perfect, maar mijn moeder vindt haar zo geweldig en slim, blablabla. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sorry dat ik het zeg maar ik had allang mijn moeder verrot gescholden als ze dat flikte


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het is dom om jou te vergelijken met andere mensen. Vooral omdat iedereen in het openbaar anders is, misschien doet dat meisje thuis ook een heleboel verkeerd.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    LoveLost schreef:
    Sorry dat ik het zeg maar ik had allang mijn moeder verrot gescholden als ze dat flikte

    Tja, ik ben nu eenmaal niet iemand die haar ouders uitscheldt. (: Daar ben ik veel te zachtaardig voor.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Moeders... >.>


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mudblood schreef:
    (...)
    Tja, ik ben nu eenmaal niet iemand die haar ouders uitscheldt. (: Daar ben ik veel te zachtaardig voor.


    Ik owk niet maar zoiets pik ik gwn niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Aww, dat vind ik wel gemeen hoor =( Misschien moet je het eens zeggen dat je het niet zo leuk vindt dat ze je steeds met anderen vergelijkt? En dat je echt wel je best probeert te doen?
    Ik hoop dat 't goed komt en anders moet je maar lekker lang naar de Tom Felton plaatjes staren ^^


    “Love is a contradiction.”

    @Mudblood, do you want more pictures (wbw)?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    @Basilisk: Always... (Poor Snape!)


    "Well, well. Look who we've got here!"