• Ja, ik zit dus op FaceBook. Spreekt T. (die pester van een topic van me) me aan. Nouja, hier het gesprek.

    Zij: dat was een steek

    Ik: ?

    Zij: hoe deborah reageerde he niet?

    Ik: Nee, waarom dat?


    Er was dus helemaal niks.

    Zij: neen :d ben overgelaatst naar slc

    Ik: Dat zal

    Zij: moet alles nog veranderen jûp moderne ma dan zie ik u dik lichaam weer :d

    Ik: tenminste beter dan u lelijke kop,

    Zij: ik heb er een gij niet :d

    Ik: Flauw

    Zij: maarja ik ga niet mer op je in
    wist je
    dat iedereen je haatte
    vooral coralie vond je ook ongemanierd
    en vond je op een jongen lijken

    Ik: iedereen haat u

    Zij: haha ik noem niet selina he!
    maar goed ook

    Ik: ma ja, blijkbaar hebt ge da nie door

    Zij: hahaa
    zoals herhalind
    ik noem niet selina
    niemand moet ou
    iedereen roddeld over jou xd
    en vet wijf kijk eerst na eigen
    plaatsvan o het feestje te roddelen
    roddelen kan je
    val eerst lekker af

    Op het feestje is helemaal niks gebeurd van roddelen. Waar ze dat dus vandaan heeft..

    Ik: Tss,

    Zij: met je jongens kleren en lmanieren

    Ik: Ik heb meer manieren dan jou.

    Zij: haha ja tuurlijk
    da kan goed zijbn
    maar kleren hebje van jongens

    Ik: Je valt in herhaling, het wordt saai.


    Nou weetje, ik probeer wel voor me zelf op te komen, maar vanbinnen ben ik dan toch verdrietig. Ik weet dat ik het moet negeren, maar dat is echt moeilijk.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 22:43 ]

    Wat een zielig, laag wijf is dat.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 22:46 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wow. Zo zielig, dat mens.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Zeg dat ze eerst even op haar spelling let voor ze begint te bitchen tegen jou. Dit gaat er echt over, zeg ook maar dat ze zich niet zo moet aanstellen en dat je draagt wat je wil, dat ze daar geen inspraak op heeft.


    All I have in life, is my imagniation.

    Vida schreef:
    Wat een zielig, laag wijf is dat.


    Helemaal mee eens.


    Smile and live.

    Videotape schreef:
    Zeg dat ze eerst even op haar spelling let voor ze begint te bitchen tegen jou. Dit gaat er echt over, zeg ook maar dat ze zich niet zo moet aanstellen en dat je draagt wat je wil, dat ze daar geen inspraak op heeft.


    Let op dat je niet zelf gaat beledigen, al is dat het makkelijkst. Maar anders zink je net zo diep en krijg je ook schuld.
    Bovendien ben jij dan altijd beter dan dat andere kind.
    Bedenk maar zo, ze is dus waarschijnlijk te laf om het recht in je gezicht te zeggen.
    Jij staat daar boven ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ooch, op zulk laaghartig, onorginele en non-intellectuele bullshitpraat heb je maar één gevat antwoord nodig en ze is uitgeluld :] Ik, persoonlijk, had die kans allang gegrepen bij het hele gezanik over je gewicht en het gesprek al veel eerder beëindigd.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ooch, op zulk laaghartig, onorginele en non-intellectuele bullshitpraat heb je maar één gevat antwoord nodig en ze is uitgeluld :] Ik, persoonlijk, had die kans allang gegrepen bij het hele gezanik over je gewicht en het gesprek al veel eerder beëindigd.

    Beatles schreef:
    Wow. Zo zielig, dat mens.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Vida schreef:
    Wat een zielig, laag wijf is dat.


    Save me from myself.

    Dat is echt laag -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Maar het is ook zo, dat ik helemaal niet jongensachtig ben, maar meisjesachtig.

    Beatles schreef:
    Wow. Zo zielig, dat mens.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Laat dat mens eerst leren spellen :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oehhhhhhhh ik zou haar zo graag willen dissen :9~

    Ik snap niet dat je je probeert te verdedigen.. Negeren is de enige oplossing en nog beter blokkeer en verwijder der..
    Wat moet je met zo'n mens?


    La credenza è una medicina contro il timore