• Ja,je ziet me al aan komen.Er is dus een redelijk mooiie jonge op de bus.En ik betrap diejje af en toe er is op da hij kijkt.En als ik in de bus zit komt die altij zo dicht mogelijk bij mij zitte,of da hem op de bus wacht komt die altij zo dicht mogelijk bij mij staan maar tog ni te opvallend.Ni da ik da erg vind ofso.Maar ik heb zijn netlog opgezocht,en ik heb hem gevonde.En hij zelf heeft mij toegevoegd als vriend zonder dat ik iets tege hem heb gezegd ((jha in zo iets ben ik nog al terug getrokke)).Maar zijn vriende zijn eigenlijk nog al kut,want die zitte ook bij mij op de bus en ik kan die ni uitstaan.Maar toen ik op zijn netlog kwam zag ik alleen dat hij al een vriendin had :[ En da is kakapipi ö!

    Oewwhh dat is echt zoo balen heaa!! Gewoon beetje Flirten boeie x) werkte bij mij ook!! zelfs toen hij een vriendin haa!!

    weetje kan ook bluffe zijn hea xD want ik heb ook staan dat ik al ene vriend heb zodat ik niet lastig gevalle word xD maar ik heb er geen xD mja ik snappie jou punt !!


    A Noble was Born in Chaos

    Oewwhh dat is echt zoo balen heaa!! Gewoon beetje Flirten boeie x) werkte bij mij ook!! zelfs toen hij een vriendin haa!!

    Maar me die zijn vriende in de buurt gaat da ni.Die heeft echt kut vriende,da zijn echte klootzakskes,ge kunt u da ni voorstelle ö!

    weetje kan ook bluffe zijn hea xD want ik heb ook staan dat ik al ene vriend heb zodat ik niet lastig gevalle word xD maar ik heb er geen xD mja ik snappie jou punt !!

    Neje,hij heeft echt een vriendin =[ hij heeft er ook fotos mee opstaan dusja.

    okej xD dat ken ook :P mja het had gekent xD


    A Noble was Born in Chaos

    Schat!x3 Praat eens op school met hem ofzo XD Misschien vind ie je toch leuk of ga bij het bushokje met hem praten of knoop een gesprek aan op netlog en spreek dan af om samen te zitten in de bus dat kunnen je vriendinnen vast wel respecteren!<3

    xoxo


    I do not hook up.

    Als het bij flirten blijft..
    Dan moet je d'r voor gaan.
    Misschien grof om te zeggen..
    Maar als hij zo dicht komt staan..
    Moet het zijn dat hij het niet erg vind
    dat hij een freundin heeft.
    Misschien gaat het wel helemaal niet zo goed tussen die 2..
    Kan ik natuuwrlijk niet weten..Maarja..
    You Never Know Hee..
    Just Do it!