• En zoals gewoonlijk snap ik er niks van.
    Er staat een tijd en datum op wanneer je je boeken & rooster moet afhalen en net zoals vorig jaar hebben ze het zo ingedeeld: (Ik gebruik mijn "klas" even)
    M4c1/4C2/4C3 10.10 uur.

    Maar vorig jaar zat ik zogezegd in 3C2 maar uiteindelijk kwamen alle leerlingen van C in één klas. Maar er staat nu ook nergens in welke klas ik zit en ben ik benieuwd of we nu echt in drie verschillende klassen zitten. -Dat zal dus afwachten worden. Maar ik snap ook niet waarom er op eens geen A klas meer is maar wel een M, N, V en LWT. Want die klassen hadden we normaal ook nooit?

    Wie heeft er nog meer van die ingewikkelde brieven van school gekregen? xd


    Forever.

    Mijn school zelf is al ingewikkeld, maar de brief niet 8D Alleen ik ben de tijd vergeten wanneer ik heen moet.


    -

    Nope, ik heb nog helemaal niks binnengekregen !


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja: 'op die en die site vind je de boekenlijst.' Kan ik die verdomde lijst niet vinden omdat de link niet bestaat. Of ik ben achterlijk, wat ook nog kan zijn. Maar dan ben ik iig samen met nog een tweedejaars achterlijk die d'r ook geen zak van snapt. Dus dat wordt een schooljaar beginnen zonder boeken (Y)


    No growth of the heart is ever a waste

    Lightproof schreef:
    Nope, ik heb nog helemaal niks binnengekregen !


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    bij moet je inloggen op je email..maar dan heb je eerst een startcode nodig. Kom ik er alsnog niet in. -webmail stond vermeld in de brief -
    ga ik bellen 'ja, de site doet het niet, ofzo'
    zeggen ze doodleuk 'je moet naar deze site ' geven ze een andere link,
    die níet in de brief staat.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik moet nog een brief krijgen, en ik moet vrijdag mn boeken ophalen... Ik begrijp helemaal niets van het systeem op mijn school. ):


    Destroy what destroys you.

    C18 schreef:
    Ja: 'op die en die site vind je de boekenlijst.' Kan ik die verdomde lijst niet vinden omdat de link niet bestaat. Of ik ben achterlijk, wat ook nog kan zijn. Maar dan ben ik iig samen met nog een tweedejaars achterlijk die d'r ook geen zak van snapt. Dus dat wordt een schooljaar beginnen zonder boeken (Y)

    Vorig schooljaar heb ik helemaal geen boeken besteld, ik keek altijd bij iemand anders (nerd)


    -

    Ik moet maandag al naar school & we hebben nog geen officiële brief gekregen over in welke klas je zit en met wie,, annoying -.-


    Let the rain wash away all the pain of yesterday

    Die brief kregen we al gelijk op de laatste schooldag.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    In de nieuwsbrief stond ergens welke leerjaren om welke tijd hun rooster moesten ophalen.
    Maar in welke klas je kwam, kon je alleen ergens op internet vinden.
    En de boeken die je moest bestellen, daar had je maar drie dagen de tijd voor, omdat ze anders te laat aan zouden komen, lekker onhandig, want als je al op vakantie was dan was je te laat.
    Maar ach, ik weet nu in welke klas ik zit en wanneer ik m'n rooster moet halen en ik heb m'n boeken al, dus alles is weer goed :3


    “Love is a contradiction.”

    Wij krijgen de boeken thuisgestuurd en het rooster staat op internet. (krul)


    Smile and live.

    ow wij krijgen een boekje
    en dan staat er bijv; eerste klasser boeken halenm om 1 uur
    tweede klassers; 2 uur
    derde klassers; half drie
    vierde klassers; 3 uur

    zo simpel(:


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    hm, mijn school is best duidelijk (krul)

    Alleen wij krijgen sinds vorig jaar schriften, waar je NIET in mag schrijven. Nou ik meen het, dat is een hell. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Je gaat naar de vierde, waarschijnlijk zijn dat mentorklassen (clusterklassen)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 11:59 ]


    Life is hard and then we die

    Ballad schreef:
    In de nieuwsbrief stond ergens welke leerjaren om welke tijd hun rooster moesten ophalen.
    Maar in welke klas je kwam, kon je alleen ergens op internet vinden.
    En de boeken die je moest bestellen, daar had je maar drie dagen de tijd voor, omdat ze anders te laat aan zouden komen, lekker onhandig, want als je al op vakantie was dan was je te laat.
    Maar ach, ik weet nu in welke klas ik zit en wanneer ik m'n rooster moet halen en ik heb m'n boeken al, dus alles is weer goed :3

    Wij krijgen pas te horen/te zien bij wie we in de klas zitten wanneer we les hebben... Aangezien het vorig jaar ook zo was met verschillende klassen op één niveau, dat je uiteindelijk toch bij elkaar kwam. Maar nu weet ik dat niet zeker omdat ze het wilde veranderen ofzo...


    Forever.