• Ik ben sinds een paar dagen bezig met een Harry potter verhaal. Ik had besloten dat ik in jaar Een zou beginnen.
    Alleen ik doe er nu gewoon 3 uur over om een hoofdstuk te schrijven.
    Ik had toe net een hoofdstuk van 1000 woorden maar die vond ik niet goed genoegt dus die heb ik helemaal weg gedaan. Ik vind het allemaal gewoon niet goed genoegt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Och meid, ik zit al 2 maanden aan 1 hoofdstukje, en ik heb amper 200 woorden :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Weatherby schreef:
    Och meid, ik zit al 2 maanden aan 1 hoofdstukje, en ik heb amper 200 woorden :')


    Owh, dan mag ik eigenlijk helemaal niet klagen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb dat ook, dat ik het verwijder omdat ik vind dat ik het niet spontaan genoeg heb geschreven. Wacht tot vanavond en schrijf het opnieuw. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    HeyApple schreef:
    (...)

    Owh, dan mag ik eigenlijk helemaal niet klagen


    Niet echt nee :')
    Maar niemand heeft er last van (:
    Ik post de story pas als hij af is


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tja, dat is het leven van een schrijfster. ;)
    Het komt wel!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ja, dat heb ik ook wel eens. En iedereen doet het natuurlijk anders, maar ik bewaar alles wat ik schrijf. Als een stuk niet lukt, neem ik even de tijd om iets anders te doen. Dan kan ik het later nog een keer teruglezen om te kijken wát er precies zo slecht aan was, zodat ik daar hopelijk een volgende keer niet meer op vast loop. Daarna verbeter ik het, of, als ik het echt verschrikkelijk vind, begin ik gewoon opnieuw.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Captain schreef:
    Ik heb dat ook, dat ik het verwijder omdat ik vind dat ik het niet spontaan genoeg heb geschreven. Wacht tot vanavond en schrijf het opnieuw. ^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Captain schreef:
    Ik heb dat ook, dat ik het verwijder omdat ik vind dat ik het niet spontaan genoeg heb geschreven. Wacht tot vanavond en schrijf het opnieuw. ^^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lovelyxxx schreef:
    Tja, dat is het leven van een schrijfster. ;)
    Het komt wel!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik schrijf gewoon, sla het op en ga ermee verder. Als ik het anders wil, schrijf ik extra, niet opnieuw. Dan kan ik altijd nog vergelijken.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tell me about it! Ik heb al ongeveer zo'n 5 verschillende dingen geschreven en het allemaal gedelete. Ik kon toen ik 12 jaar was zelf beter schrijven dan nu :c


    All I have in life, is my imagniation.