• Hallo ,

    Ik kreeg net ineens een geweldig idee !


    Het verhaal gaat over [Naam moet ik nog bedenken] ze zit op hogwarts in slytherin en er is geen week dan ze niet in de problemen komt. Ze is way erger dan Fred en george ooit zullen zijn of waren. Haar slachtoffers zijn meestal Draco , Harry , Pansy , Hermelien , Ron , Korzel en kwast. En natuurlijk nog vele andere ! Die irriteert ze ! Pest ze. En doet alles om ze voor schut te zetten. Ze is onbevreesd en is ook niet bang om opmerkingen over voldemort te maken !


    Oke dit klinkt beter in mijn hoofd en ik beloof dat het Broek-plassend grappig word ! Het word dus vooral humor ! Dit was een snelle slechte korte beschrijving van wat het gaat worden!

    Dus ik heb nodig !
    # 2 beste vriendinnen van [naam] - Ze moeten grappige karakters hebben.
    # 1 homo & Lesbie.
    # een paar medeleerlingen.


    Vul in ;

    Voornaam;
    achternaam;
    bloedstatus;
    karakter;
    uiterlijk;
    extra;
    waarschuwen;
    Titel idee;


    -Thank you very much ;D


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Vul in ;
    Beste vriendin+Vriendin Blaise?
    Voornaam; Selena
    achternaam; Gomery
    bloedstatus; volbloed heks
    karakter; Selena grapt altijd en ziet nooit iets serieus alleen als het gaat om haar veiligheid. Ze doet het goed tijdens de lessen, maar dat is alleen omdat ze snel van Hogwarts af wil. Ze heeft absoluut een hekel aan mudbloods en halfbloods. Ze is vaak melig, maar soms in de zoveel tijden doet ze lief.
    uiterlijk;


    Selena heeft mooie donkerbruine/lichtbruine krullen met bijpassende chocolade bruine ogen. Een heel lief iemand zou je denken als je haar ziet, maar no way dat ze dat is. Ze is alleen lief tegen Blaise en haar bff's verder niemand. Ze draagt vaak skinny-jeans en bijpassende tops.
    extra; Ze heeft een dikke witte kat genaamdt Alison
    waarschuwen; ja
    Titel idee; Pretty Girls Go Bad

    Sorry dat het zo kort is maar ik ben heel moe.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Rol;Beste Vriendin

    Voornaam;Amy Emily

    achternaam;Hytorfields

    bloedstatus;
    Halfblood

    karakter;
    Amy is een Grappig en druk meisje ze is altijd in voor een grapje Amy is bijna nooit serius,ze houd ervan om mensen te iriteeren en dan vooral Korzel&Kwast,Amy is een trotse Slytherin maar heeft ook vriendin in Gryffindor,Hufflepuff en Ravenclaw.
    Amy is sluw en weet altijd een smoesje Amy is dapper maar slim is ze zeker ook,je kan Amy niet handig noemen ze laat alles ontploffen en kapot vallen. Amy heeft haar relatie met Terry Boot lang geheim gehouden voor haar vriendinen en mede-Slytherins haar vriendinen acepeteren het wel maar mogen Seamus niet erg.
    Amy is niet bang voor Voldemort en maakt vaak grapjes over het feit dat hij geen neus heeft.

    uiterlijk;


    Amy heeft lange zwarte haren en fel blauwe ogen,ze draagt bijna nooit make-up ze heeft een licht getinte huidskleur,Amy heeft vaak last van puistjes en heeft daarom een pony,Amy haar zwarte haren vallen het meest op die ze elke dag op een andere manier zitten,haar ogen die felblauw zijn met een geel puntje in het midden zijn mooi groot haar lippen zijn zacht roze en Amy heeft vaak jurkjes aan en haarbanden in

    extra;
    Amy heeft een relatie met Terry Boot die in haar jaar in Ravenclaw zit de gevoelens zijn gekomen toen Terry haar bijles moest geven in Bezweringen


    Terry^^^
    waarschuwen;
    Ja

    Titel idee;
    Ehum nee sorry );

    Wil je het zeggen als ik de rol ,bedankt (:


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Medeleerling:

    Voornaam; Zulay April
    achternaam; Brandon
    bloedstatus; Puur
    karakter; Zulay heeft een opvliegend karakter dat perfect toe teschrijven is aan haar Italiaanse afkomst. Ze is enorm slim en durft zowat alles aan. Ze staat graag in de belangstelling en laat zich dan ook altijd duidelijk opmerken. Zulay is een mengelmoes van verschillende dingen, je weet nooit zeker weeke Zulay je vandaag krijgt, de ene keer is ze lief, de andere keer kattig. Maar val haar vooral 's morgens vroeg niet lastig want dan kan je de hele dag verstijfd staan.
    uiterlijk;


    extra; Zulay is ingedeeld bij Ravenklauw en is 17 jaar.
    waarschuwen; DEUH!!
    Titel idee; Ik denk denk denk


    Out of sight but not out of mind

    mede leerling + vriendin draco??
    Voornaam;alysia
    2e naam;rose
    achternaam;lopez
    bloedstatus;volbloed
    karakter;ze kan lief en aardig enzo doen , maar ze is hard voor de buitenwereld.
    ze is vaak bitchy en sluw.
    ook is ze erg naief , ze ziet niet snel ergens gevaar in.
    als het moet scheld ze je kapot en soms loopt het uit tot vechten.
    maar tegen vrienden doet ze voor de rest wel aardig.
    uiterlijk;


    extra;ze zit in slytherin en is bijna 17.
    waarschuwen;ja ;p
    Titel idee;problemmaker ,problemgirl


    El Diablo.