• Berlijn 15 december 2008.

    Het was een stille avond,Het oogverblindende glans van de sterren vulden de stille nacht.De wind suisde en suisde.Bij de Kaulitzen thuis zat iedereen warm onder een dekentje.Tom en Bill de tweeling van het huis zaten samen tv te kijken.Bill rilde even,’Tom ik heb het koud’bracht hij het uit met een piepende stem.Tom keek bezorgd,’zal ik even een deken halen?’vroeg hij aandoenlijk.Bill de jongen met het zwarte haar knikte.Tom liep de kamer uit,vervolgens ging hij de trappen op die leidden naar de zolder.Daar aangekomen zocht hij een deken,hij zocht en hij zocht maar kon niets vinden,Hij draaide zich om en bleef haken aan een doosje.Tom knielde neer,Het was een oud doosje,maar toch erg mooi.Zorgvuldig klapte hij het doosje open,Zijn nieuwsgierige blik veranderde in een teleurgestelde blik,Blijkbaar had hij verwacht dat hij iets bijzonders zou vinden in het doosje, hij vond een paar in elkaar gefrummelde blaadjes..Zou hij?Tom twijfelde even maar vouwde toch de blaadjes open,Letter voor letter begon hij te lezen,Steeds sneller.Nee…!!dat kon toch niet? Tom hield zijn lippen stijf opelkaar hij was stomverbaasd,Hij had een zusje?! Tientallen vragen spookten door zijn hoofd,hoe?,waarom?,wanneer?
    HELP !


    Pictures fade away, but memories are forever

    Wil je het laten weten als het eerste deel er is want het lijkt me echt een supercoole serei! Weet je de titel al? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Meiden kmoet gaan ! >< bubaaii Love Joellie!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Wil je het laten weten als het eerste deel er is want het lijkt me echt een supercoole serei! Weet je de titel al? (A)

    Morgen ga ik ermee bezig ik hou je op de hoogte:D


    Pictures fade away, but memories are forever