• Het klinkt maybe weird, maar ik wil een beetje een doel in mn leven hebben, want mijn leven is best saai, weetje. Niets bijzonders ofzoiets. Dus ik vroeg me af zouden jullie me misschien een beetje kunnen helpen ?qq. Nja ik weet niet of nodig maar i loooove fashion, misschien daar iets mee en ehmmm, ik wil heeeel graag naar amerika, misschien daar iets mee ? nja i dont know, kunnen jullie me helpen ?

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hou je ogen open, ga eens naar buiten en schrijf enkele dingen op. Je hoeft niet een bepaald doel te hebben, heb ik ook niet en mijn leventje loopt perfect.


    Olive

    Sorry ik zou het nioet weten xs maar ik snap wel dat ge een doel wilt hebben (: ik wil dat ook wel, maar dat heb ik al opgegeven. Ik heb gewoon besloten proberen altijd mezelf te zijn en wat liever tegen sommigen mensen te doen. daar heb ik werk genoeg mee.

    Authors schreef:
    Hou je ogen open, ga eens naar buiten en schrijf enkele dingen op. Je hoeft niet een bepaald doel te hebben, heb ik ook niet en mijn leventje loopt perfect.
    ja maar bij jou misschien, maar ik ga ook wel veel naar buitn, maar ik wil een keer iets nieuws snapje ? als het kon vloog ik zo naar australië jesnaptwel;p


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Bij kunnen toch moeilijk een doel voor jou verzinnen? :')


    -

    Genius schreef:
    Bij kunnen toch moeilijk een doel voor jou verzinnen? :')
    nee hoor, je kan dingen opnoemen en dan kan ik kijken of ik het leuk vind, of iets veranderen :').


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Je kan mode gaan studeren in Amerika?
    Of zelf dingen proberen ontwerpen en dergelijk.. Beetje experimenteren

    [ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 21:03 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Je kan mode gaan studeren in Amerika?
    Of zelf dingen proberen ontwerpen en dergelijk.. Beetje experimenteren
    dan moet ik nog een paar jaartjes wachten, maar als het kon had ik het gedaan ja :')


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Neem mijn doel: To survive 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.