zo ja welk ras?
x nichtje van LauraXD
-
1 mei 2008 - 21:131 mei 2008 - 21:15
ik zat op paardrijden
jeehIf I were a boy, I swear I'd be a better man.
1 mei 2008 - 21:151 mei 2008 - 21:19ik zat op paardrijden
lisa: yes yes een reageerder
jeeh
ja omdat je op msn vroeg of ik wilde reagerenXDIf I were a boy, I swear I'd be a better man.
1 mei 2008 - 21:23
en nu heeft ze een eigen account, waar ik dan weer op zitik zat op paardrijden
lisa: yes yes een reageerder
jeeh
ja omdat je op msn vroeg of ik wilde reagerenXD2 mei 2008 - 15:50jaah(H) ik rijd al vanaf mn 4e, ik had altijd k*t pony's en was blij als ik ging rijden als ik er maar 1 of 2 x was afgevallen...
mijn lievelings rassen zijn, welsh pony's, arabier, en sportpaarden
ik rijd zelf ook wedstrijden ik rijd nu M2 en ik ben met mijn pony al 2x NL kampioen geworden en 1x Europees kampioen en nu mag ik door naar het WK!:DIt's not what you say, it's about the way you say it.
2 mei 2008 - 15:52Hahahaha Laura zit je nichtje op ons account? Vett Sexxii Sexxii!
Hahahaha paarden zijn wel Sexxii vroeger wou ik altijd op paard rijden.
Heb 3 keer gedaan zonder les. Dat was wel cool maar nu vind ik het niks meer..I do not hook up.
2 mei 2008 - 16:072 mei 2008 - 17:075 mei 2008 - 15:59Tuurlijk hou ik van paarden!!
Ik heb 3 jaar paard gereden maar moest stoppen omdat die manege wegging
Nu wil ik dus terug gaan rijden.
Humm m'n favo paard :
Zwart fries
Oh ik hou echt van die paarden!!
Njah ben nu aan het zagen voor terug te gaan rijden maar kost teveel volgens me moeder
Xxx-Mii5 mei 2008 - 17:15Hahahaha Laura zit je nichtje op ons account? Vett Sexxii Sexxii!
ja en ik er naast
Hahahaha paarden zijn wel Sexxii vroeger wou ik altijd op paard rijden.
Heb 3 keer gedaan zonder les. Dat was wel cool maar nu vind ik het niks meer..You'd took my breath but I'll survive.
5 mei 2008 - 17:26uhh.. allemaal paardenfans terwijl ik beng ben voor die beesten
die heeft mij er een keer bijna afgekickt
fobie voor die beesten:|Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
5 mei 2008 - 17:57uhh.. allemaal paardenfans terwijl ik beng ben voor die beesten
die heeft mij er een keer bijna afgekickt
fobie voor die beesten:|
Heb ook al een paar keer van m'n paard gelegen.
En ik zeg je dat doet géén deugt
Ben zo is een keer zeker 5 meter verder gevlogen.
Een andere keer ben ik over m'n paard z'n nek getuimelt.
Die bukt z'n hoofd naar voren en trekt mij over die z'n nek dus ik maak aan tuimeling.
Daar deed het echt vet veel zeer maar nu zit ik er toch om te lachn5 mei 2008 - 18:54Tuurlijk hou ik van paarden!!
Ik heb 3 jaar paard gereden maar moest stoppen omdat die manege wegging
Nu wil ik dus terug gaan rijden.
Humm m'n favo paard :
Zwart fries
Oh ik hou echt van die paarden!!
Njah ben nu aan het zagen voor terug te gaan rijden maar kost teveel volgens me moeder
Xxx-Mii
bij mijhelemaaletzelfde!
ik hou er ook van
heb er ook 3 jaar gereden (of 4 jaar weet het ni meer ^^)
mn favo paard is ook een fries, de manege is ook geslote. alleen mn moedr vindt het geld geen probleem ^^HaveFun!
5 mei 2008 - 18:56Ik heb 3/4 jaar gereden op een manege, maar toen brak ik mn hand door een paard dat erop ging staan
-.- Van die breuk heb ik nogsteeds last.. Dus ik denk ook niet dat ik ooit weer op paardrijden zo zitten..http://ciinderella-.tumblr.com/
5 mei 2008 - 19:12