Oke hoi, er komt geen deel 2 & je moet dit niet serieus nemen, dat is beter voor je gezondheid :'D .
___
het begon allemaal in het zonnige, en wereldberoemde stad : HET INTERNET. Imen liep rustig door het hoge gras dat tegen haar benen kietelde, na een tijdje zag ze random in het gras de gigantische letters, die Q U I Z L E T vormden. ze klom door de letters en ontdekte een magische wereld vol plezier en schrijfvaardigheid. Ze maakte een account aan, ImenBiebsje welgezegd, ze ontdekte dat de al magische wereld nog magischer was dan ze dacht, ze maakte veel vriendjes en vriendinnetjes, en schreef verhalen. Ze veranderde haar username toen der tijd naar Dreft, en werd een succesvol afwaswater. Toen ze door de ledenlijst keek merkte ze een bijzondere naam op. 'PEDOBEAR' . "Wow, dacht Imen. Dat persoon heeft zo'n geweldige naam, hij of zij zal vast heel erg sexy zijn." zo snel als ze kon drukte ze op het profiel en begon een conversatie. Pedobear aka Sacha antwoorde terug, en zo bevonden ze zich op een nieuwe trede op de trap van vriendschap. Ze voegden elkaar toe op msn en twitter, en meteen al was het gesprek reuze interresant.
Een voorbeeld hiervan:
Imen :
HEE SLET NEGEER ME NIET
Sacha:
VIEZE HOER NOEM ME GEEN SLET IK NEGEER JE NIET
Imen:
HOER HOER HOER
Sacha:
SLET SLET SLET
__
En zo eindigt dit verhaal. Wie wilt het boek uitblazen?
edit:NUMMERO 2
[ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 16:41 ]
I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe