• Wie mijn ik-zoek-een-cover-topic al heeft gezien, zag dit al aankomen. Ik heb namelijk een stel prachtige covers gekregen en ik kan niet kiezen.
    De story heet "Zwarte inkt en witte wijn" en de beschrijving staat in het vorige topic hier, voor het geval iemand wil kijken of de cover bij het verhaal past.
    Nou, hier komen de covers, waaruit ik dus niet goed kan kiezen, dus jullie mogen stemmen. Ik zet de stemmen onderaan dit bericht. Je moet even op de link klikken voor de plaatjes, want ik vind het zo flauw drie plaatjes wel te plaatsen en de vierde alleen als link, dus heb ik ze allemaal zo gedaan.

BeRavenclaw:
    http://oi52.tinypic.com/1zgode.jpg

Flareon:
    http://i53.tinypic.com/xdfsz6.jpg

CrazyChicken:
    http://i53.tinypic.com/1zq6802.jpg

Unwritable:
    http://i51.tinypic.com/2h543yq.png

En ik wil nog even een laatste keer al deze lieve mensen bedanken, want de cover zijn stuk voor stuk prachtig, ik zou het niet kunnen. En wie weet, wissel ik de cover later wel eens om, aangezien ik er nu vier heb. In elk geval voor de honderste keer: Bedankt!

Laat gewoon in het topic achter welke je de mooiste vindt, dan zet ik ze hierbij:

De stemmen
    BeRavenclaw: | | |
    Flareon: | | | | | | |
    CrazyChicken: | | |
    Unwritable: | | | | | | | | | | | | |

Ik ben eruit, alle covers waren geweldig en bedankt daarvoor, maar het is Unwritable geworden!

[ bericht aangepast op 16 aug 2011 - 17:15 ]

“Love is a contradiction.”

Unwritable

None but ourselves can free our minds.

Lovefaker schreef:
    Unwritable

Sorry, ik had je stem niet gezien, maar nu staat 'ie erbij en is 't voor Unwritable en Flareon een gelijke stand, ik heb dus nog minimaal één stem nodig om te kiezen..

Ballad schreef:
    (...)
    Kan misschien zijn omdat zwarte inkt en witte wijn nogal een rare combinatie zijn om op een zelfde plaatje te zetten en ik er erg veel tekst op moest hebben, maar ik vind het ze toch allemaal goed gelukt, ondanks mijn hoge eisen. En je stem staat erbij ^^

Nee, dat is het niet echt.
    Die van BeRavenclaw vind ik raar en een beetje druk en die anderen, daar is gewoon de tekst opgeplakt, buiten bij die van CrazyChicken.

Ex astris, sciencia

Bronte schreef:
    (...)
    Nee, dat is het niet echt.
    Die van BeRavenclaw vind ik raar en een beetje druk en die anderen, daar is gewoon de tekst opgeplakt, buiten bij die van CrazyChicken.

Bij die van Unwritable is het wijnglas er opgephotoshopt, tevens als de tekst, de vlekken op het kleed etc., daar is het dus niet zomaar opgeplakt. Maar goed, bedankt voor je commentaar, want nu weet ik ook wat jij er van vindt ^^

Flareon

Escritura schreef:
    Unwritable is eht mooist
    Tweede plaats Flareon
    Derde BeRavenclaw :Y)

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

BeRavenclaw

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Ze zijn allemaal mooi, maar toch kies ik voor die van Unwritable! =) Die past er toch wel het beste bij. Geschreven tekst (schrijver) in "zwarte inkt". Hm, alleen wel jammer dat ik de witte wijn nergens zie??

Maar toch stem ik voor deze! =D

"All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."

Dory schreef:
    Ze zijn allemaal mooi, maar toch kies ik voor die van Unwritable! =) Die past er toch wel het beste bij. Geschreven tekst (schrijver) in "zwarte inkt". Hm, alleen wel jammer dat ik de witte wijn nergens zie??

Maar toch stem ik voor deze! =D

Rechtsboven op het plaatje, dat rondje ding, is volgens mij 't wijnglas, maar dan vanaf boven :3

En de andere mensen: Ook weer bedankt voor het stemmen ^^

Unwritable ;D

Flareon&Unwritable

Unwritable, die vind ik echt mooi (:

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Unwritable (:

Have you ever been alone in a crowded room?

Crushed schreef:
    Flareon&Unwritable

Stiekeme dubbel-stemmer (cat) Nee, grapje hoor, 't is goed, ik geef ze allebei een stem :3

Ik vind die van CrazyChicken het beste de andere zijn ook heel mooi!

Imagination set us free to be just what we want to be ~