• Ik heb hier al eerder gepost met tekeningen, maar ik houd ook erg van fotografie en heb daar nooit reacties op gekregen. Ik heb momenteel alleen foto's van mezelf, alleen komen er snel meer! Hier een foto:

    Hoe de fuck plaats ik een foto in een topic?

    Nee, deze mag je niet gebruiken. Wat is het idee achter deze foto? De kleding. De bewerking was eigenlijk nog het meeste werk. Nou ja, meningen en tips zijn welkom!

    Thanks.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vind het heel leuk enzo gedaan, maar ik zou persoonlijk dat 'Lil breakdancer' weglaten.

    Amyntas schreef:
    Ik vind het heel leuk enzo gedaan, maar ik zou persoonlijk dat 'Lil breakdancer' weglaten.


    Thanks. Haha dat is meer een watermerk, omdat ik mijn foto's overal op het internet plaats en mensen nog wel eens de neiging hebben het te stelen.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    De kleuren geven een leuk contrast aan de foto en I love your shoes<3


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Birdyx schreef:
    De kleuren geven een leuk contrast aan de foto en I love your shoes<3


    Thaaanks! <33 Hehehe heb ze net nieuw. Blij mee! :'D


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Ik vind de foto mooi, maar ik zo het watermerk er toch afhalen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Breakdancer schreef:
    (...)

    Thaaanks! <33 Hehehe heb ze net nieuw. Blij mee! :'D

    Ik wilde ze eerst ook, alleen toen kocht een vriendin ze, en ik wilde niet dezelfde haha dus nu moet ik weer opzoek naar een andere kleur!!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Birdyx schreef:
    (...)
    Ik wilde ze eerst ook, alleen toen kocht een vriendin ze, en ik wilde niet dezelfde haha dus nu moet ik weer opzoek naar een andere kleur!!

    Je moet roze nemen, die zijn echt vet of zeeblauw :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Birdyx schreef:
    (...)
    Ik wilde ze eerst ook, alleen toen kocht een vriendin ze, en ik wilde niet dezelfde haha dus nu moet ik weer opzoek naar een andere kleur!!


    Blauw, rood of groen is mooi. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    NYC schreef:
    Ik vind de foto mooi, maar ik zo het watermerk er toch afhalen.


    Thanks. Nope, die blijft erop.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.