• Jep, die van jullie in dit geval o.a.
    Ik ga over enkele maanden in NZ een nieuwe tattoo laten zetten [niet de leeuw waar sommigen van weten, die komt na mijn reis naar Nieuw Zeeland], maar ik ben nog niet zeker van het design. Ik wil de letter V in mijn nek laten zetten, wat de voorletter is van mijn vriend zijn naam. Nu weet ik dat namen van geliefden over het algemeen vrij 'dom' zijn, maar toch doe ik het. Om meerdere redenen. 1-Na vier jaar samen weet ik dat het serieus is. 2-Hij heeft mijn leven gered. 3-Hij is een belangrijk deel van mijn leven, zelfs al zou het ooit over gaan. 4-Hij gaat pas bij me weg als een van ons sterft. 5-Mocht dat onverhoopt ooit toch veranderen, dan laat ik er Vengeance of Vendetta van maken. :') 6-We laten ook onze trouwringen tattooëren, dus waarom zoiets niet?
    Goed, terug naar de vraag; Zou iemand een (aantal) mooi design weten waar ik me door kan laten inspireren? Zelf vind ik tot nu toe zoiets heel erg mooi, hij is sierlijk en charmant, en vrouwelijk genoeg. Ik wil geen hele grove letters op m'n lichaam namelijk, omdat ik sierletters veel mooier vind.


    Dus, iemand suggesties/inspiratie foto's? =]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 14:39 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Neen, geen idee, maar ik vind deze wel heel erg mooi


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Neen, geen idee, maar ik vind deze wel heel erg mooi


    comfort in c h a o s

    Tranquillity schreef:
    Neen, geen idee, maar ik vind deze wel heel erg mooi


    Ik ook, maar ik zoek nog inspiratie van andere tats/foto's/whatever waarmee ik net het idee krijg om er een eigen touch aan te geven, wat bij deze natuurlijk niet zo is omdat hij van iemand anders is.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ik zoek nog inspiratie van andere tats/foto's/whatever waarmee ik net het idee krijg om er een eigen touch aan te geven, wat bij deze natuurlijk niet zo is omdat hij van iemand anders is.

    Ja, dat snap ik wel. Ik ga straks anders eens kijken of ik niets vind ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right


    Ik vond deze al


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dankjewel! :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.