Ja, want ik heb vandaag een kutdag, ookal ben ik nog maar 2 uurtjes wakker. Maar ik ben een beetje depri om bepaalde redenen, en dus mogen jullie mij opbeuren (: xoxo
Georgina schreef:
(...)
Hm, GossipGirl helpt wel altijd! :'D
dan ga je dat toch kijken ? : D
even met je gedachtes ergens anders, dat helpt wel bij mij altijd . (: en als ik een keer een kutdag heb en alles gaat fout, dan reageerikniet op ping/msn/hyves/twitter/quizlet/facebook en nog meer en dan blijf ik de hele dag in mn bed film kijken, zodat ik gewoon even niemand om me heen heb, en zodat er verder niks fout kan gaan. :'D
maar ik weet niet of dat bij jou het geval is. ;p
Twingo schreef:
(...) dan ga je dat toch kijken ? : D
even met je gedachtes ergens anders, dat helpt wel bij mij altijd . (: en als ik een keer een kutdag heb en alles gaat fout, dan reageerikniet op ping/msn/hyves/twitter/quizlet/facebook en nog meer en dan blijf ik de hele dag in mn bed film kijken, zodat ik gewoon even niemand om me heen heb, en zodat er verder niks fout kan gaan. :'D
maar ik weet niet of dat bij jou het geval is. ;p
Ja, daar heb je wel gelijk in (: Ik denk dat ik dat dus wel zal doen ;p maar quizlet laat ik wel aanstaan, hier is het niet zo dramatisch als op facebook ;p
Of je kan pretty little liars kijken, of zoek lyrics van je lievelingsliedjes (als je ze vanbuiten kent hoeft dat niet) en zing hét hardste ooit mee. Helpt altijd vind ik hahaha