• Nou mijn vriendin is moslim en ze ging alles op zeggen en ik zei 'Nou ik vind het allemaal eigenlijk shit' van dat boek enso. Zegt ze 'Heb is wat respect voor mijn geloof enso.' Ik zo 'oke sorry.' en dan een tijdje later zegt der vriendje 'Ja ik moet aan mijn frans werken doei.' zegt zij 'Nou laat dat frans dat is toch flut, en al die mensen ook.' En ik ben frans en dat wist ze best dus ik zo. 'Lina je zegt tegen mij dat ik respect moet hebben? heb jij dan ook is respect.' Ze doet echt kut --

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 13:46 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik had ook een zo iets voor ivm 'respect'.
    Toen er een leerkracht van ons gestorven was, had de helft van mijn jaar beslist om in het zwart naar school te komen, als 'teken van respect'. Ik had gemeld dat ik dat niet ging doen, omdat ik wist dat zij dat nooit gewild zou hebben, ze zou liever hebben dat iedereen kleurtjes droeg ofzo. Toen kreeg ik naar mijn heeft gesmeten 'dat ik geen respect heb, want dat je op een begrafenis ook gewoon zwart draagt, of die persoon dat nu wou of niet'. Want ja, dan heb je ook enorm veel respect. -kuch.

    Respect is tegenwoordig ver te zoeken :')

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 19:04 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Nouja, wat jij zei over de Islam is ook niet netjes, ik begrijp haar reactie wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lina? Gheh, dat doet me denken aan een -ex vriendin van mij. Lina Mai (cat)
    Maar goed, buiten dat.
    Wat jij zei is niet netjes, waarop zij dus ook zo reageerde.


    To infinity and beyond •

    Taize schreef:
    Nouja, wat jij zei over de Islam is ook niet netjes, ik begrijp haar reactie wel.

    Haar vriendin nam het niet goed op, zij verontschuldigde zich. Toen ging haar vriendin hetzelfde doen, tsja, don't blame Adrian.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wacht o-O ze zegt dat jij respect moet hebben voor haar geloof..
    Ze geeft zelf niet eens respect voor dr geloof aangezien ze een vriendje heeft o-O of zie ik dat verkeerd?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Wacht o-O ze zegt dat jij respect moet hebben voor haar geloof..
    Ze geeft zelf niet eens respect voor dr geloof aangezien ze een vriendje heeft o-O of zie ik dat verkeerd?

    Haha, hé ja eigenlijk. :'D
    Had ik nog niet door =p

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 19:13 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Illuminati schreef:
    Moet ze ongesteld worden ofzo? .___.

    C18 schreef:
    What a hypocrisy ey.


    Dat is gemeen van dat kind.


    Food.

    Illuminati schreef:
    Moet ze ongesteld worden ofzo? .___.

    Cassiopeia schreef:
    Ze kan het gezegd hebben omdat jij dat eerst zei. Je bent Frans, toch? Ik snap het verband wel.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    okee, jij had dat niet moeten zeggen, maar als ze het daarna zelf doet is ze wel heel erg stom. --'


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Twingo schreef:
    dat had ik dus echt niet gepikt. :'D


    Alleen maar tranen van geluk