• Ik ging laatst vragen wie der een serie met mij wilt maken ,,en toen wou niemand
    En nu vraagt opeens iedereen op het forum of iemand met hun een serie wil maken ,,en die krijgt achtduizend berigtjes gelijk¬¬
    En ik 0 ,, Das lelijk =.=

    maar nu ike al lkkr 1tje maken met mij dinnetje Say
    (puh)


    Crack a bottle

    (...)


    Van wat SAy en ik samen maken ,bedoel je??
    EN ik hb het KouHOudd (A)


    Jup wat ji en Say maken!!

    IK OOK MEHNN IS ECHT KOUD Brrrr*Bibbert*

    drm dat ik twee dagen geleden ofzo
    een topic had geopend om met een hele groep quizletters een serie te maken

    (...)

    Whaha xD
    Tjaah ,, Ik mag se ook niet allemaal hoar..
    En ik vind het lelijk ,,wnt ik ging vragen wie een serie met mij wou maken ,en toen wou niemand ,,
    en opeens wou iedereen eeen serie met iemand anders gaan maken! en hun krijgen wel heewl veel reacties (huil)
    Groot gelijk dat je het lelijk vind:P Maar, ik wil wel een serie met je maken (: maar dan zou mn eigen serie nog wel gwn voorop komen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)

    Jup wat ji en Say maken!!

    IK OOK MEHNN IS ECHT KOUD Brrrr*Bibbert*


    Vn wat Say en Moi maken staat de proloog al online (A) Onse acount heet Komkommer xD
    Whii ,das mij bijnaam xD
    maargoed ,,
    Ik heb 2 paar sokken aan! en een vest ,,en ikke bevries (huil)


    Crack a bottle

    (...)Groot gelijk dat je het lelijk vind:P Maar, ik wil wel een serie met je maken (: maar dan zou mn eigen serie nog wel gwn voorop komen xD


    Whii,,ik krijg gerechtigheid :D
    Laat maar ,, Ik maak er al 1tje met Say nu xD
    MAar mss wil ik nog wel ene keertje met jou maken ,,alleen ik hb vn meself al 3 series fsoo en dan die van Say en ik ,anders word het te druk xDSnappie (K)


    Crack a bottle

    (...)

    Whii,,ik krijg gerechtigheid :D
    Laat maar ,, Ik maak er al 1tje met Say nu xD
    MAar mss wil ik nog wel ene keertje met jou maken ,,alleen ik hb vn meself al 3 series fsoo en dan die van Say en ik ,anders word het te druk xDSnappie (K)
    Is goed joh:P en natuurlijk snap ik het(nerd) ik mag algebra dan wel niet vatten maar slim genoeg om dit te snappen ben ik wel:D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)Is goed joh:P en natuurlijk snap ik het(nerd) ik mag algebra dan wel niet vatten maar slim genoeg om dit te snappen ben ik wel:D


    Alga wattes xD
    Ik is nogal laat van begrip xD
    Maar ik mag dat wnt ik is blond geborenn
    En soals je warschijnlijk al gemerkt heeft zijn nederlands mijn goeiste vak xD Had je neit gedenkt he??(baby)


    Crack a bottle

    (...)

    Alga wattes xD
    Ik is nogal laat van begrip xD
    Maar ik mag dat wnt ik is blond geborenn
    En soals je warschijnlijk al gemerkt heeft zijn nederlands mijn goeiste vak xD Had je neit gedenkt he??(baby)
    Nee, dat ik zeker niet gedenkt(nerd) Alga wattes is wiskunde met cijfertjes 0.o' alsof je dat ooit nodig hebt, volgens me pa is het nodig omdat je dan logisch leert denken, maar het probleem isxD ik vind algebra dus echt niet logisch ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.