• Maar ik zoek een kanker soort waarvan het een grote kans is dat je geneest. Het is voor een volwassen vrouw


    "Ignite, my love. Ignite."

    Al zeker geen botkanker of huidkanker. Ik weet het eigenlijk niet, zoek eens op wikipedia of zo


    All I have in life, is my imagniation.

    Moeilijk, het ligt er maar net aan wat voor soort tumor(dus bv kiemceltumor of blastoom) het is en wanneer het ontdekt word. Of er uitzaaiingen zijn. Het is heel moeilijk om een soort kanker te zeggen die "makkelijk" geneest.
    Ik dacht aan borstkanker. Wat ik er van weet is dat de overlevingskans best groot is maar dat het ook snel terug kan komen.

    Ik denk niet dat je dat zo kan zeggen.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 2:36 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Huidkanker. Want daar zijn "milde" vormen van zoals een melanoom.
    Maar eigenlijk zijn alle vormen gewoon erg.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 3:08 ]


    Here & Now

    Lymfeklierkanker.


    I love you Tim

    Inderdaad borstkanker. Als dat vroeg ontdekt wordt, is het goed te behandelen.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    PureObsessed schreef:
    Lymfeklierkanker.

    Dat is een van de ergste :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Antihero schreef:
    Inderdaad borstkanker. Als dat vroeg ontdekt wordt, is het goed te behandelen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Borstkanker, denk ik. Ook omdat ze de borst kunnen wegnemen, wat met andere delen van het lichaam niet zo goed gaat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Kanker bestaat uit tumoren, toch? En als je een tumor niet uitbreid, en de artsen kunnen het operatief verwijderen dan genees je inderdaad van kanker.
    Volgens mij kan je ook genezen van Baarmoederhals kanker. Tenminste mijn oma wel.


    Alleen maar tranen van geluk

    Borstkanker, als voorheen gezegd. Mijn oma had het en heeft haar borst moeten laten amputeren, omdat het al te ver was doorgedrongen, maar normaal gezien is het te behandelen.


    All was well.

    Dat is niet te zeggen.. Bij ieder persoon uit het zich op een andere manier en is het niet te zeggen of de persoon goed of snel geneest.


    La credenza è una medicina contro il timore

    In ieder geval geen melanoom en lymfeklier, dat zijn een van de ergste (op hersen-, lever-, nier-, longkanker na. Als ze de tumor weghalen wil het niet zeggen dat je genezen bent. Het gaat om de gifstoffen die de tumor afscheidt en die breken je lichaam af, niet de tumor zelf. Mensen gaan ervan uit dat wanneer je de tumor eruit haalt het opgelost is, maar dan zwerven de stoffen nog in het lichaam en kunnen ze gewoon rustig verder gaan zonder dat het (snel) ontdekt wordt. En over het algemeen is dat eigenlijk niet te zeggen, omdat iedere persoon weer een heel ander lichaam heeft die beter kan tegen bepaalde vormen. Als je echt ergens voor moet kiezen dan zou ik borstkanker doen, over het algemeen gaat dat vaak nog redelijk goed, als je dat al zo kan en mag noemen :’), en zowel mannen als vrouwen kunnen borstkanker krijgen, dus kun je het op beide geslachten toepassen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Niemand heeft dezelfde kanker.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes