• Omdat ik me vriendje mis ;x Iemand ook al is gehad? Wat moet ik doen zodat ik me niet kut voel?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 22:40 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Leuke dingen gaan doen met je vriendinnen? In ieder geval niet sip niks gaan doen, dan wordt 't erger 8D

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 22:38 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik mis de mijne ook. Jammer dat het eigenlijk uit is.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, heel dikwijls! Ik heb hem al 2 weken helemaal moeten missen zonder iets van hem te kunnen horen en nu werkt hij weer, maar kan hij bijna nooit komen omdat hij scoutsleiding is geworden... Waar ik dus wel fier op ben, maar ik mis hem soms gewoon zo hard!

    Gelukkig kon hij vandaag wel iets met me doen. (A)


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Beatles schreef:
    Ja, heel dikwijls! Ik heb hem al 2 weken helemaal moeten missen zonder iets van hem te kunnen horen en nu werkt hij weer, maar kan hij bijna nooit komen omdat hij scoutsleiding is geworden... Waar ik dus wel fier op ben, maar ik mis hem soms gewoon zo hard!

    Gelukkig kon hij vandaag wel iets met me doen. (A)

    Mijnen kan pas woensdag iets met me doen --


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ihavethesame.

    Ik niet want ik heb geen vriendje :Y) En doe iets leuk ! bv gaan shoppen, bowlen, weet ik veel ^^


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.