Mijn zus mag vanaf volgend jaar een studentenverenigingsblad samenstellen en als opvulling heeft zij mij de taak gegeven om een soort verhaal te maken bestaande uit 6 delen (voor elke editie 1). Maar nu zitten we met het probleem dat dat blad voor de chemica is en dat het onderwerp dus liefst een beetje chemisch moet zijn. Nu kan ik moeilijk een liefdesromance tussen een professor en zijn assistent beschrijven, dus zit ik een beetje vast. Het moet ook een beetje leuk en mss wel spannend zijn om te lezen.
Dus, welk onderwerp kan ik nemen dat op de een of andere manier in verband staat met chemie?
-
14 aug 2011 - 14:5614 aug 2011 - 14:56
Iemand maakt een fout met zijn chemiedinges en creëert drie meisjes die de wereld gaan redden... Of is dat een beetje te Powerpuff girls?
Olive
14 aug 2011 - 14:57Verleden-heden? Hoe alles vroeger was en wat de nieuwste snufjes zijn in...... balablabla.
Tada, I gave you a subject.Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
14 aug 2011 - 14:57*denkt,denkt,denkt,denkt* srry ik kan niets bedenken :]
Shoganai i ne~
14 aug 2011 - 14:57Authors schreef:
Iemand maakt een fout met zijn chemiedinges en creëert drie meisjes die de wereld gaan redden... Of is dat een beetje te Powerpuff girls?
Element X14 aug 2011 - 14:5814 aug 2011 - 14:59Een man die maakt perongeluk 2 mensen. Ze zijn dezelfde persoon alleen is de ene door en door goed en de ander door en door slecht
"Ignite, my love. Ignite."
14 aug 2011 - 15:02Wacht, ik las je topic verkeerd. Doe gewoon een heftig 16+ verhaal over de allerlelijkste leraardinges daar, kun je lachen! :'D
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
14 aug 2011 - 15:03Zoals het monster van Frankenstein ofzo Een gekke professor die een monster maakt
Aye, brother! 4 8 15 16 23 42
14 aug 2011 - 15:04grapefruit schreef:
Wacht, ik las je topic verkeerd. Doe gewoon een heftig 16+ verhaal over de allerlelijkste leraardinges daar, kun je lachen! :'D
Eum neen dat hadden ze vorig jaar en dat trok op niks en de proffen lezen dat ook js14 aug 2011 - 15:10Sorry, ben alleen een beetje melig. Doe gewoon een soort GossipGirl maar dan over proffen enzo,
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
14 aug 2011 - 15:13Tgoh dit is eigenlijk best moeilijk. Ik kom ook niet echt op iets. Je kan natuurlijk iets met Forensisch proberen, maar je kent natuurlijk niet zoveel van Chemie. Al kan ik je daar wel bijsturen als je wilt.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
14 aug 2011 - 15:20