• We gingen namelijk samen met mijn zus naar de kapper en achteraf ging mijn zus weg en gingen wij nog wat rondlopen in het dorp om "vreemde" dingen te doen. En toen gingen we nog iets drinken in een café en begonnen we te roddelen over jullie, ja echt jullie allemaal niemand werd gespaard, neenee ik maak een grapje.:) iig, ik had het geld voor de drankjes al op tafel gelegd en tsja aangezien wij allebei prutsers zijn, waren we daar onoplettend mee aan het spelen en ineens was ons geld poef, weg. lol. Dus wij heel verward en mindfucked zoeken naar dat geld, op de grond, in onze zakken, tassen, portemonnees, etc. lol, niet vinden. Bleek het in mijn broekzak te zitten. Ik weet nog steeds niet hoe het daar gekomen is maar ok. (nerd) Heeel vreemd ... (alien)


    Oja Viviee viel bijna van haar stoel omdat ze aan het wiebelen was haha :Y)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2011 - 13:56 ]

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    HAHAHA.


    Ah Cassie Casscass, je dikke poep staat trouwens heeeeel mooi op de foto :'D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ah Cassie Casscass, je dikke poep staat trouwens heeeeel mooi op de foto :'D

    Omg laat zieeeenn.

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Omg laat zieeeenn.


    Moet ik hem op quizlet posten :'DD?


    Olive

    Tuala schreef:
    Magiee? (nerd)


    You're beautiful.

    Authors schreef:
    (...)

    Moet ik hem op quizlet posten :'DD?

    Eum

    Rebelicious schreef:
    Om de een of andere duistere reden ben ik nu best blij dat jullie mij niet kennen :Y)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.