• OMG de albino's in Afria worden echt als vuil behandeld. Mensen in afrika denken dat de benen en armen van hun magisch zijn en dat ze daarom afhakken een meisje is al haar benenen verloren en ze worden vermoord gewoon om niks
    Zo zielig
    :S


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ieuw, dat is echt heel eng :S


    Cry me a river, build a bridge and get over it!

    Ik heb een vriendin die albino is - al wordt ze zo liever niet genoemd. Moet er niet aan denken dat haar ledematen eraf worden gehaald ;/


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    Ik heb een vriendin die albino is - al wordt ze zo liever niet genoemd. Moet er niet aan denken dat haar ledematen eraf worden gehaald ;/


    kan hier niet gebeuren is illegaal hier.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Already knew that (nerd). Sick!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Grindylow schreef:
    Already knew that (nerd). Sick!


    Echt hea gewoon niet normaal wie doet dat


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ik vind albino's juist heel erg mooi vaak, zowel mensen als dieren. Ook al zien die mensen die het hebben het waarschijnlijk zelf als ziekte en ik geloof dat je ook slechter ziet/hoort en korte te leven hebt als de gemiddelde mens (toch?).

    Wat er gebeurd in die stammen is inderdaad echt erg, maar die mensen weten gewoon niet beter en zien dat als het kwaad of iets wat hen komt vervloeken. x.x Het zou je maar overkomen..


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    Ik vind albino's juist heel erg mooi vaak, zowel mensen als dieren. Ook al zien die mensen die het hebben het waarschijnlijk zelf als ziekte en ik geloof dat je ook slechter ziet/hoort en korte te leven hebt als de gemiddelde mens (toch?).

    Wat er gebeurd in die stammen is inderdaad echt erg, maar die mensen weten gewoon niet beter en zien dat als het kwaad of iets wat hen komt vervloeken. x.x Het zou je maar overkomen..


    Die vriendin van mij heeft hele mooie witte/licht blonde haren, zo mooi ;3


    To infinity and beyond •

    Idd dat is ook waar
    gewoon echt ziek en die haren zijn idd mooi

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 21:53 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Tja, in die stammen zijn zo veel voor ons vreemde gebruiken dat dit me niet eens meer echt verbaast.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Echt zo zielig D:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Jonsu schreef:
    Ik vind albino's juist heel erg mooi vaak, zowel mensen als dieren. Ook al zien die mensen die het hebben het waarschijnlijk zelf als ziekte en ik geloof dat je ook slechter ziet/hoort en korte te leven hebt als de gemiddelde mens (toch?).

    Wat er gebeurd in die stammen is inderdaad echt erg, maar die mensen weten gewoon niet beter en zien dat als het kwaad of iets wat hen komt vervloeken. x.x Het zou je maar overkomen..

    Vaak oogklachten & natuurlijk huidklachten.


    "I shut my eyes in order to see.'