Ik vraag aan juilie welke liedjes je aan je ex doet denken niet meer niet minder.
Het is alsof je elke dag een topic opent met hoe lief de jongens zijn in je buurt of je eigen vriendje, dude je moet eens weten hoe irritant dat is. Want ik ken je nu als 'De meisje dat teveel opschept met jongens.'
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
Het is alsof je elke dag een topic opent met hoe lief de jongens zijn in je buurt of je eigen vriendje, dude je moet eens weten hoe irritant dat is. Want ik ken je nu als 'De meisje dat teveel opschept met jongens.'
Nou nee.
Ik stel een vraag aan juilie en vertel daar mijn eigen verhaal bij.
-mengt zich erin-
Ik vind dat Uneventful wel gelijk heeft. Elke dag is er minstens 1 topic over iets dat met liefde te maken heeft van jou, Hale. En 2x ofzo kan het, maar het is nu al wel heel wat vaker. Het wordt gewoon na een tijd dood irritant.
@Hale, Niks tegen jou, maar ze hebben wel gelijk. In minder dan 5 dagen heb je meer dan 9 topics aangemaakt, waar minstens één keer in staat 'Mijn vriend' of 'mijn ex'
CountMeIn schreef: @Hale, Niks tegen jou, maar ze hebben wel gelijk. In minder dan 5 dagen heb je meer dan 9 topics aangemaakt, waar minstens één keer in staat 'Mijn vriend' of 'mijn ex'
Illuminati schreef:
(...) -mengt zich erin-
Ik vind dat Uneventful wel gelijk heeft. Elke dag is er minstens 1 topic over iets dat met liefde te maken heeft van jou, Hale. En 2x ofzo kan het, maar het is nu al wel heel wat vaker. Het wordt gewoon na een tijd dood irritant.
Thanks dude. <3
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.