• Dat ik in mijn droom ziek was :/ En ik ben ook echt ziek. Ik had een hele nare droom.
    Wat hebben jullie gedroomd?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 8:03 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik kan mijn dromen bijna nooit herrinneren :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Reduce schreef:
    Ik kan mijn dromen bijna nooit herrinneren :Y)

    Nee? Raar ;p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik droomde dat ik laatst ging trouwen met een vriend van me. Maar dat wou ik eigenlijk helemaal niet, omdat ik totaal niet verliefd op hem was en zo. En toen deed ik het toch, en toen werd ik heeeel verdrietig.


    Alleen maar tranen van geluk

    Als ik ziek ben en ik ga dromen, heb ik ALTIJD dezelfde rare droom, dus dan weet ik dat ik ziek ben

    Dat wil je niet weten ;-;


    Let it come and let it be

    Al sla je me dood...


    Olive

    eh vannacht droomde ik, dat er brand in me huis was, ik werd echt zwetend wakker, maar gelukkig stond er helemaal niks in de brand, een nachtmerrie gelukkig


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Reduce schreef:
    Ik kan mijn dromen bijna nooit herrinneren :Y)

    Dat heb ik dus ook. :Y) Ik herinner me meestal nog wel een moment vlak voor ik in slaap val, en het eerst volgende is dat ik wakker word. Alles daar tussen aan dromen enzo is voor mij gewoon 1 groot zwart gat.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Reduce schreef:
    Ik kan mijn dromen bijna nooit herrinneren :Y)

    Hahahah, heel veel vreemde dingen.

    De laatste droom die ik had was dat Justin Bieber in een beertjeskostuum, kerstliedjes aan het zingen was.


    To infinity and beyond •

    Ik droomde laatst dat ik met heel mijn klas in de Hongerspelen zat, serieus, het was zoo realistisch en ik was echt doodsbang. Ik bleef als een na laatste over en toen werd ik wakker, gelukkig.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Swaggerific schreef:
    De laatste droom die ik had was dat Justin Bieber in een beertjeskostuum, kerstliedjes aan het zingen was.

    Hahha die is grappig!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    IK DROOMDE HEEL LEUK TOT DE TNT POSTBODE AANBELDE, ARGH.

    Zo, dat moest er even uit. Ik droomde iets heel leuks maar weet zo niet meer wat, tot dat TNT postbode kwam en op de deur klopte, ik snel een broek aandoen, kutpostbode.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    IK DROOMDE HEEL LEUK TOT DE TNT POSTBODE AANBELDE, ARGH.

    Zo, dat moest er even uit. Ik droomde iets heel leuks maar weet zo niet meer wat, tot dat TNT postbode kwam en op de deur klopte, ik snel een broek aandoen, kutpostbode.

    Aaah jammer hoor :p


    It's going to be difficult, but not impossible.