• Een trauma nu dus..

    Ik hoor het niet extreem maar ik weet wel wanneer ze het gaan doen, dan doen ze deur dicht wat ze normaal nooit doen. Maar what ever, ik laat ze maar lekker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ecanus schreef:
    Ik hoor het élke vakantie, mede dankzij het feit dat mijn moeder net klinkt als een inbraakalarm en vakantiehuisjes geen dikke muren hebben =.= Gister was het dus weer raak.

    Hahaha hier moest ik zo hard om lachen.

    en zoals ik zei, ik heb het wel eens meegemaakt, misschien ook wel eens andersom. -.-'


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Vida schreef:
    Nog nooit meegemaakt. Volgens mij hebben ze het nooit meer gedaan sinds mijn broer en ik er waren.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Achjaa, er zit inderdaad ook wel weer wat in dat het wel een teken van liefde is. Maar net zoals Ecanus zegt: I'm fine with my parents having sex. But i don't want to see it, nor hear it. (ook al zullen mijn ouders hoogst waarschijnlijk geen seks meer met elkaar hebben.. maar de vriendin van m'n vader en m'n vader wel.)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hahaha hier moest ik zo hard om lachen.

    en zoals ik zei, ik heb het wel eens meegemaakt, misschien ook wel eens andersom. -.-'


    Oké dat is echt awkward.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Hahaha hier moest ik zo hard om lachen.

    en zoals ik zei, ik heb het wel eens meegemaakt, misschien ook wel eens andersom. -.-'


    Ja lach maar! Dude, ik moet met mijn koptelefoon op en muziek aan naar de wc als die twee bezig zijn, anders lijkt het net of ik er naast sta x'D -en alleen mijn moeder hoor ik o.o- Alleen was ze er volgens mij niet zo blij mee toen ik haar ook daadwerkelijk met een inbraakalarm vergeleek.. x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Oké dat is echt awkward.

    LOL het was maar een grapje hoor, ik wou jullie reacties gewoon zien. :'D

    @Ecanus, Hahaha! hoe vergeleek je haar dan? xO ik snap het even niet meer.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ecanus schreef:
    (...)

    Ja lach maar! Dude, ik moet met mijn koptelefoon op en muziek aan naar de wc als die twee bezig zijn, anders lijkt het net of ik er naast sta x'D -en alleen mijn moeder hoor ik o.o- Alleen was ze er volgens mij niet zo blij mee toen ik haar ook daadwerkelijk met een inbraakalarm vergeleek.. x]


    Dat heb je niet verteld! Heb je dat serieus gedaan? xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Raveleijn schreef:
    (...)
    LOL het was maar een grapje hoor, ik wou jullie reacties gewoon zien. :'D

    @Ecanus, Hahaha! hoe vergeleek je haar dan? xO ik snap het even niet meer.


    Nou, ze vroegen me vanochtend hoe ik geslapen had, en ik was chagrijnig omdat ik dankzij hun de halve nacht wakker had gelegen. Dus ik zei, dat ik goed zou hebben geslapen, als zij stiller zouden zijn geweest. Dus eerst gingen ze heel schijnheilig doen, kwam ik aan, met mijn ochtendhumeur; 'Alsof jullie niet weten waar ik het over heb. Kom op zeg, jullie zijn behoorlijk luidruchtig als jullie sex hebben. Moet ik de volgende keer opnemen hoe mijn moeder klinkt? Dan kunnen we dat mooi als inbraakalarm gebruiken."

    Zo was mijn ochtend ongeveer :Y)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2011 - 1:08 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    DeSlenderman schreef:
    (...)

    Dat heb je niet verteld! Heb je dat serieus gedaan? xD


    Ja.. dat heb ik serieus gedaan ja x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Nou, ze vroegen me vanochtend hoe ik geslapen had, en ik was chagrijnig omdat ik dankzij hun de halve nacht wakker had gelegen. Dus ik zei, dat ik goed zou hebben geslapen, als zij stiller zouden zijn geweest. Dus eerst gingen ze heel schijnheilig doen, kwam ik aan, met mijn ochtendhumeur; 'Alsof jullie niet weten waar ik het over heb. Kom op zeg, jullie zijn behoorlijk luidruchtig als jullie sex hebben. Moet ik de volgende keer opnemen hoe mijn moeder klinkt? Dan kunnen we dat mooi als inbraakalarm gebruiken."

    Zo was mijn ochtend ongeveer :Y)

    HAHAHA dan heb je echt lef.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ecanus schreef:
    (...)

    Nou, ze vroegen me vanochtend hoe ik geslapen had, en ik was chagrijnig omdat ik dankzij hun de halve nacht wakker had gelegen. Dus ik zei, dat ik goed zou hebben geslapen, als zij stiller zouden zijn geweest. Dus eerst gingen ze heel schijnheilig doen, kwam ik aan, met mijn ochtendhumeur; 'Alsof jullie niet weten waar ik het over heb. Kom op zeg, jullie zijn behoorlijk luidruchtig als jullie sex hebben. Moet ik de volgende keer opnemen hoe mijn moeder klinkt? Dan kunnen we dat mooi als inbraakalarm gebruiken."

    Zo was mijn ochtend ongeveer :Y)

    Haha,geweldig.
    Na ja, het is in ieder geval wel duidelijk voor der.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ecanus schreef:
    (...)
    Ja.. dat heb ik serieus gedaan ja x'D


    Pffff xD awesome!

    Ik zou het idd opnemen en dan iedere keer dat ze sex hebben het daarna sochtends opzetten, wedden dat ze dan wat stiller gaan doen? :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Raveleijn schreef:
    (...)
    HAHAHA dan heb je echt lef.


    Ik was zodanig disturbed en chagrijnig, dat het er gewoon uit kwam x'D En ik maar denken dat ze er mee confronteren moeilijk zou worden (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dementor schreef:
    welcome to the club


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing