• 5 Modellen
    Iedereen had het erover, het zou landelijk uitgezonden worden, de modellenwedstrijd in Utrecht. 5 modellen zijn geselecteerd voor de wedstrijd. Maar de afvallers verdwijnen onder verdachte omstandigheden, 1 voor 1...

    Aangezien ik vaak weinig inspiratie heb wil ik weten of dit wel de moeite waard is, zouden jullie het lezen?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2011 - 12:45 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Het klinkt tenminste origineel en dat is een vet pluspunt. Ik zou het wel lezen denk ik als het goed geschreven is ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het ook wel lezen :3


    I love you Tim

    Nee, ik zou het zelf niet lezen.
    Maar dat is omdat eht mijn smaak neit is.

    Het is wel origineel, dus ik zou het zeker weten doen!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik zou het wel lezen

    Ik zou het wel lezen, alleen cijfers onder de twintig moeten voluit geschreven worden. Dus 'vijf' modellen en 'één op één'. :"D

    Het is zeker origineel maar de titel spreekt niet zo aan vind ik.
    Gewoon "Vijf" klinkt net iets mysterieuzer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jeez, die foto deed mij denken aan de posterfotoding voor Human Centipede ô.o


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als je de cijfers voluit schrijft, dan wel. Lijkt me precies iets dat ik zou lezen, ten minste, als je het wel met onbekende personen doet. Laat je me weten als je begint?


    “Love is a contradiction.”

    Ballad schreef:
    Als je de cijfers voluit schrijft, dan wel. Lijkt me precies iets dat ik zou lezen, ten minste, als je het wel met onbekende personen doet. Laat je me weten als je begint?


    als ik een story schrijf, is het altijd Onbekende personen, ik haat fanfiction(cat)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Persoonlijk niet, nee.


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee. Niet dat ik geen onbekende personen lees want dat doe ik wel, maar dan vooral romantiek.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    Het klinkt tenminste origineel en dat is een vet pluspunt. Ik zou het wel lezen denk ik als het goed geschreven is ;D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    DarkSavior schreef:
    Het klinkt tenminste origineel en dat is een vet pluspunt. Ik zou het wel lezen denk ik als het goed geschreven is ;D


    Believe in yourself, change the world.