• Ik heb eergisteren gedroomd dat ik met een jongen die ik persoonlijk helemaal niet leuk vind stond te kussen.
    Gisteren droomde ik over een andere jongen die ik ook niet leuk vind en daar was ik ook mee samen. D:

    Dus, hebben jullie ook wel eens van die vreemde dromen?
    Enkele voorbeelden? :')

    Hmm heel soms droom ik dingen over bananen ofs.
    Maar heel vaak het verleden van andere mensen:S


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    RainbowRoad schreef:
    Hmm heel soms droom ik dingen over bananen ofs.
    Maar heel vaak het verleden van andere mensen:S


    Bananen ftw



    (banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)(banana)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    YukiNagato schreef:
    Mijn dromen gaan meestal over ongelukken of oorlogen.

    De laatste die ik me kan herinneren was dat er een Boeing 747 vlak bij me neerstortte en dat er een nucleaire explosie op de achtergrond te zien was.

    Ik zal wel teveel hebben gegamed.

    Je gamet inderdaad iets teveel xD

    Als ik droom en de droom onthou dan zal hij uitkomen. Dus als ik rare dingen droom en onthou gaat het mis ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Je gamet inderdaad iets teveel xD

    Als ik droom en de droom onthou dan zal hij uitkomen. Dus als ik rare dingen droom en onthou gaat het mis ;D


    droom ff dat ik miljonair word, en dat onthoud:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ja eentje. Maar die kan ik me vaag herrineren.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik droom heel vaak dat ik met mijn broer in een auto zit en hij rijdt eigenlijk nachtmerrie dus
    Maar dan zijn we ergens aangekomen en dan opeens rijden we weg in een Winkelwagentje 0.o
    Vaag :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik heb ook eens gedroomd dat ik met een jongen stond te kussen en toen keek ik naar m'n crush en voelde ik me heel schuldig omdat ik eigenlijk op hém verliefd was, maar met die ander kuste..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik droomde dat mijn beste vriend bij mij kwam logeren en zoals altijd waren we enorm klef... Alleen dit keer zoenden we ook o.O
    Maar ik heb echt geen behoefte om met mijn beste vriend te zoenen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik had 1 droom deze nacht.

    Ik was op school en liep naar m'n klas ( ik was veel te laat ) en ik herkende niemand die er zat, mensen die ik nog nooit had gezien enz.. en we hadden een examen ? O.o


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Lol, ik droomde laatst dat ik weer terug was bij m'n ex. Maar die is nu echt een of andere mooiboy geworden, dus die droom sloeg helemaal nergens op. :')


    wth.

    Roswell schreef:
    Ik droom tegenwoordig elke keer raar. Dan word ik wakker en kan ik alles nog goed herinneren maar als je een uurtje later aan me zou vragen wat ik gedroomd heb.. Dan heb ik geen idee meer.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik had vroeger nachtmerries over dagcrème D;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb eens gedroomd dat je in de filmzaal paprika's en grote flessen melk kon kopen O.o toen was ik mijn gsm kwijt en iedereen staarde me met grote ogen aan. ;d


    Hello.

    ik heb eergisteren ook een rare droom gehad..

    ik droomde dat ik het behoorlijk leuk had met een EX-Crush van mij, die ik onwijs haat..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb al 2keer gedroomd dat ik de wereld moet redden op de meest stomste en engste manieren ooit en met allerlei uitvindingen en zo, echt weird


    All I have in life, is my imagniation.