• om naar de oudegoede Avril Lavigne te houden, van 'Girlfriend' tot 'Get Over It' en 'Sk8er boi' en ik voel me opnieuw 12, 13 jaar oud (bloos). Met welke artiesten hebben jullie dat?


    Olive

    Oh, oude Avril was echt de beste. _O_ Ik luister soms nog steeds naar die oude liedjes, nostalgie. :') Dus ja, ik heb dat ook met Avril Lavigne.


    wth.

    Ook Avril :Y) Eigenlijk met veel oude muziek..
    Ik luister alleen nieuwe liedjes als ze eecchhtt awesome zijn


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Tokio Hotel (:


    -

    ook Avril Lavinge en op dit moment Brighten, al is dat niet heel lang geleden.
    +de oude liedjes van McFLY :Y)


    As travars

    Ik luister elke dag non-stop Avril, maakt niet uit welke nummers, of ze van vroeger zijn of haar nieuwste, ik vind alles wat Avril doet goed :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Backstreetboys hahaha! & Spice Girls.


    To infinity and beyond •

    Nu ben ik Girlfriend door jou aan het luisteren. :'D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 19:20 ]

    Maar alleen de oude liedjes van Avril btw, want ik vind die nieuwe zo onwijs slecht.


    As travars

    Crushed schreef:
    Nu ben ik Girlfriend door jou aan het luisteren. :'D


    Ik ben ook juist Girlfriend aan het luisteren _O_ NOSTALGIE <3 Oh, het is net gedaan ):


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ik ben ook juist Girlfriend aan het luisteren _O_ NOSTALGIE <3 Oh, het is net gedaan ):

    Haha, idd. Die klassiekers blijven goed. ^^

    Genius schreef:
    Tokio Hotel (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Grimshaw schreef:
    Maar alleen de oude liedjes van Avril btw, want ik vind die nieuwe zo onwijs slecht.


    Ik ook enkel de oude, tot en met 'HOT', vanaf daar begint het bergafwaarts te gaan ):


    Olive

    Eigenlijk niemand (aa)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Authors schreef:
    (...)

    Ik ook enkel de oude, tot en met 'HOT', vanaf daar begint het bergafwaarts te gaan ):


    Bij mij vanaf Girlfriend eigenlijk, al vond "Keep Holding On" wel mooi. Maar de liedjes van de eerste twee (?) CD's zijn wel echt geweldig en die luister ik nu ook weer lol


    As travars

    Of Britney Spears (nerd)


    -