Dat is toch heel normaal en netjes Nederlands om 'nee' mee te zeggen? Ohja, zeg er gelijk bij in welke provincie je woont en of je het kent of niet. :'D
[ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 18:41 ]
Your make-up is terrible
Het is AN, dus woonplaats in zowel NL als BE maakt niets uit. :p
You are the poetry Shakespeare was missing.
ik vind het redelijk normaal ^^' (noord-holland)
i put the fun in funeral
Ik woon in Groningen maar ik ken het niet echt :'D
-
Ik hoop dat ik zo'n zin nooit hoef te horen, want hij klinkt totaal niet :') België, West-Vlaanderen.
Olive
Ja, dar klopt (: Ik zeg dat wel eens, denk ik Vlaams-Brabant - België
[ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 19:13 ]
comfort in c h a o s
Ik zeg altijd "nee bedankt" of zoiets, maar nooit "daar bedank ik voor", heb ik nog nooit van gehoord haha provincie antwerpen btw
Ja. O_o Uit Leuven.
Als iemand dat tegen me zou zeggen kijk ik droger dan een pad. Maar het zal wel kloppen? - Vlaams Limburg
Nooit van gehoord België/ Limburg
Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.
Het kan maar het is wel een beetje onbeschoft/erg afkeurend.
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
Hingucker schreef: Het is AN, dus woonplaats in zowel NL als BE maakt niets uit. :p
The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein
'Nee,dankje/bedankt' dat zeg ik meestal. Al ken ik ' Daar bedank ik voor.' wel alleen ik gebruik het niet en ik kom uit België.
Dirigible schreef: Ik zeg altijd 'nee, dankje'. (Zuid-Holland, Rotterdam)
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
ik zeg meestal gewoon 'nee dank je' & ik kom uit Limburg, België.
Save me from myself.
Spreken met twee of drie woorden staat gelijk aan respect voor de gesprekspartner Ik doe het zelf ook altijd. Het lijkt zo onbeleefd om gewoonweg 'nee' of 'ja' te zeggen. Oh ja, Achterhoek!
[ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 19:53 ]
Bored.