• just one little question.
    Waarom analyseren jullie al die Harry Potter boeken :3 Want het is niet normaal hoe erg jullie in gaan op de kleinste details, die volgens mij echt niemand interesseert ;3?

[ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 18:26 ]

To infinity and beyond •

Assassin schreef:
    Soms wil je dingen gewoon weten.

Authors schreef:
    (...)

Echt en al die uitreksel hé :'D Pottermore, die facts. Ik ben zelf HP-fan en ben er ook mee opgegroeid, maar je kunt toch ook overdrijven :Y)

Ik ben nu bezig met de boeken - had de films wel al gezien - maar ik vind dat mensen nu wel een beetje doordraaien wat dat betreft.

[ bericht aangepast op 12 aug 2011 - 19:06 ]

To infinity and beyond •

Swaggerific schreef:
    (...)

Ik ben nu bezig met de boeken - had de films wel al gezien - maar ik vind dat mensen nu wel een beetje doordraaien wat dat betreft.

Inderdaad. Nja, ik heb ook de boeken en de films gezien en soms lees/kijk ik ze opnieuw, maar elke naam analyseren, elk detail opnieuw opzoeken.

Olive

Authors schreef:
    Dat vraag ik mij dus ook af hé :'D. Kom op, het verhaal is gedaan, je hebt het gelezen, get over it, maar nee, mensen moeten altijd verder zoeken om het een beetje levend te houden. Gosh.

Hihi ik vind het soms een beetje eng worden hoeveel mensen over de allerkleinste details weten.

Ik vind de boeken prachtig, net als de films, maar zo diep ga ik er niet op in. Maar hey, ieder zijn hobby toch? (nerd)

ars moriendi

Authors schreef:
    Dat vraag ik mij dus ook af hé :'D. Kom op, het verhaal is gedaan, je hebt het gelezen, get over it, maar nee, mensen moeten altijd verder zoeken om het een beetje levend te houden. Gosh.
    Door jouw reactie snap ik wat ze bedoelt. Ik dacht dat ze er niet tegen kon dat sommige mensen oog voor detail hadden.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Reducto schreef:
    (...)Door jouw reactie snap ik wat ze bedoelt. Ik dacht dat ze er niet tegen kon dat sommige mensen oog voor detail hadden.

Haha nee, de kleine details waar je eigenlijk niet hoeft op te letten :3 Naantje toch.

Olive

Och, dat is toch leuk voor hun? n__n

The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

Authors schreef:
    (...)

Haha nee, de kleine details waar je eigenlijk niet hoeft op te letten :3 Naantje toch.
    Ik snapte dr echt niet. x')
    Haah sorry. Die Pottermore vind ik ook wat overdreven. Zo'n uitmelkerij, maar ik vind het wel leuk om dingen te vinden in oude boeken die naar de nieuwe verwijzen. Net zoals in films vind ik dat leuk. Ik heb daar echt een arendsoog voor dan :Y)
    (alleen had ik wel niet op plank gelet in de laatste hp)

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Als mensen dat leuk vinden moeten ze het toch gewoon doen?

Alis volat propriis

Illuminati schreef:
    Als het echt niemand interesseert, waarom stellen die mensen dan die vragen? :')

None but ourselves can free our minds.

Aangezien je het over meerdere mensen hebt, lijkt het me duidelijk dat er dus wel degelijk mensen zijn die het interesseert. :'D
    Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je er totaal niets in ziet. Het is gewoon net zoiets als met fans van bands of zangers - die overanalyseren ook iedere foto en iedere zin van hun idool. Dit is niet veel anders.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Fountain schreef:
    Dat katje is voor mij het hoogtepunt van de topic; zo lief! :D

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Dat doe ik gewoon omdat die details gewoon leuk zijn en er ook zoveel zijn. Het geeft je het idee dat je er ook een deel van bent, gewoon omdat alles zo goed en realistisch beschreven is. Het valt allemaal als een puzzel in elkaar.

Ik heb boeken gelezen die ook goed zijn, maar waar je gewoon heel veel niet van weet door gebrek aan details en info. Het is dan gewoon niet leuk over zoiets te praten omdat je er zelf maar weinig over te weten komt.

Let the Night embrace you

Authors schreef:
    (...)

Echt en al die uitreksel hé :'D Pottermore, die facts. Ik ben zelf HP-fan en ben er ook mee opgegroeid, maar je kunt toch ook overdrijven :Y)

Ik vrees dat er gewoon meer mensen wél als niet in geïnteresseerd zijn... waarin ik al die erin geïnteresseerd zijn gelijk geef of course. :')

All was well.