• Ik zag hem vanmorgen en ik was echt blij er mee, haha ;D Alleen nu nog wachten op de welkomstmail!


    Forever.

    ghehe jaa, ik had het al vanaf de 1e dag (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Bijna heel Nederland zit in Pottermore... Al die buitenlanders hebben pech, man. o.o


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Yep. Kreeg ineens zo'n ding op msn: "Eén nieuw bericht van Pottermore"
    Ik: KFJSKFJAWEKFJDSK YAY. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Memento schreef:
    ghehe jaa, ik had het al vanaf de 1e dag (krul)
    Dit is mijn tweede mail al.. Echt raar. Ik registreerde op de 2e dag en kreeg een mailtje dat alles was gelukt enzo en dat ik kon inloggen en nu kreeg ik deze, haha ;D


    Forever.

    Jep :'D


    The soul needs autumn.

    Roswell schreef:
    (...) Dit is mijn tweede mail al.. Echt raar. Ik registreerde op de 2e dag en kreeg een mailtje dat alles was gelukt enzo en dat ik kon inloggen en nu kreeg ik deze, haha ;D

    -kijkt- heej, ik heb net ook een mailtje gekregen haha. Ik wist het al maar, cool! (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hier is al een topic over van iemand anders en je hebt natuurlijk ook het algemene Pottermore topic! Maar inderdaad kregen wij allemaal onze mail! :Y)


    All was well.

    Kunnen jullie er al op?


    All I have in life, is my imagniation.

    Immagine schreef:
    Kunnen jullie er al op?


    Nee, ze zeggen dat we onze mailkomst mail midden Augustus zullen krijgen. En de inlog knop is nu nog van de site afgehaald.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Immagine schreef:
    Kunnen jullie er al op?

    Niemand. Wanneer je de Sign In knop terug op de site ziet staan, werden de eerste mails verzonden. (:


    mijn zus lust geen water, raar niet?

    Gringotts schreef:
    Hier is al een topic over van iemand anders en je hebt natuurlijk ook het algemene Pottermore topic! Maar inderdaad kregen wij allemaal onze mail! :Y)

    Sorry maar ik ben geen helderziende dus dat wist ik niet (;


    Forever.

    Deze topics horen in het Pottermore topic, dus ik sluit deze :3


    Olive