• Kep een vriendje. Ik hou echt dondersveel van hem, maar de laatste tijd twijfel ik daar heel erg aan. Ik was op vakantie en hij spamde me normaal helemaal dood met sms'jes. Maar op het laatst kreeg ik er maar heel weinig, ik mocht al blij zijn als ik er 1 in twee dagen kreeg. Ik deed moeite om naar een WiFi-spot te gaan en dan zegt hij bijna niets op msn. Daarna kreeg ik eindelijk weer een sms'je en krijg ik te horen dat ons afspraakje niet doorgaat doordat er iets tussenkwam. Hij had het 'te druk'. Dat vond ik echt heel erg en toen sms'te ik dat terug. We hadden bijna ruzie voor mijn gevoel want hij reageerde echt heel kortaf. Toen hadden we afgesproken dat hij online zou komen als ik terug zou komen van Hongarije. Vannacht om 12 uur zou hij komen, en hij kwam gewoon niet opdagen. Nu heb ik echt het idee dat ik fucking hard kan barsten. Wat moet ik hier nou mee! Ik hou nog steeds van hem, maar hij breekt nu gewoon mijn hart!


    26 - 02 - '16

    Met hem praten, en zeggen hoe jij je voelt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mánnen... (krul)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Salander schreef:
    Met hem praten, en zeggen hoe jij je voelt.


    Ja. Dat is het beste. Maar ik zou de schuld niet meteen naar hem toeschuiven, maar gewoon zeggen dat je de hele loop van omstandigheden niet zo leuk vind, anders is hij misschien beledigd of boos...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat hun zeggen..
    enige wat ik er aan toe kan voegen; Blij dat ik geen vriendje heb.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Wat hun zeggen..
    enige wat ik er aan toe kan voegen; Blij dat ik geen vriendje heb.


    Ja, als je dit hoort, kan je heel blij zijn, ja.
    Maar ieder voordeel heeft zijn nadeel (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CowardlyLion schreef:
    (...)

    Ja, als je dit hoort, kan je heel blij zijn, ja.
    Maar ieder voordeel heeft zijn nadeel (:


    Juap (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Wat hun zeggen..
    enige wat ik er aan toe kan voegen; Blij dat ik geen vriendje heb.


    Die gedachte maakt me niet vrolijker ofzo...


    26 - 02 - '16

    Mudblood schreef:
    Mánnen... (krul)

    én bedankt, alsof iedere man zo is.

    Maar vertel het hem duidelijk, ondervraag het, onderzoek zijn social media naar sporen wat hij heeft gedaan.
    Oke die laatste 2 kun je beter weglaten, dat is wat ik zou doen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Hongary schreef:
    (...)

    Die gedachte maakt me niet vrolijker ofzo...


    Sorry?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Raveleijn schreef:
    (...)
    én bedankt, alsof iedere man zo is.

    Maar vertel het hem duidelijk, ondervraag het, onderzoek zijn social media naar sporen wat hij heeft gedaan.
    Oke die laatste 2 kun je beter weglaten, dat is wat ik zou doen.


    Dat laatste kan nog... Maar in het uiterste.
    Ga eerst met hem praten. Of stuur hem een lief sms'je, met 'Slaap lekker' of zo. Kijk eens hoe hij daarop reageert. (Tenzij je weet dat hij al slaapt natuurlijk ^^)
    Die truc gebruik ik wel eens n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Fellatio schreef:
    (...)

    Sorry?


    Maakt niet uit (:
    Ik snap je gedachtenpunt wel trouwens


    26 - 02 - '16

    Hongary schreef:
    (...)

    Maakt niet uit (:
    Ik snap je gedachtenpunt wel trouwens


    Owkeej (:
    Mja, vriendloos is ook niet alles (:
    Maar ik zou dus gewoon hetzelfde doen wat die andere zeiden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    No boy no stress.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sorry, maar ik snap zijn kant ook wel een beetje. Neem dit niet gemeen op, maar als mijn vriend van mij zou verwachten dat ik dagelijks sms en op bepaalde tijden online moet komen, zou ik me redelijk opgesloten voelen. Alsof ik elke seconde moet laten weten waar ik ben, maar goed.

    Maar ehh, als ik jou was zou ik het gewoon aan hem vragen? Ik bedoel; als je het aan hem vraagt weet je meteen wat er scheelt, daar heb je de meeste duidelijkheid aan. (:

    Ik zou hem er gewoon op aanspreken, en niet meteen je conclusies trekken.


    I love you Tim