• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:13 ]

    wow je school is echt niet streng (;


    All I have in life, is my imagniation.

    Immagine schreef:
    wow je school is echt niet streng (;


    Ik weet. We kunnen spijbelen wat we willen, en ze komen er toch niet achter want ze controleren toch niet ^^ En we sneaken altijd weg, naar de c1000. We mogen gewoon energy drinken, en op sommige scholen mag dat lekker niet *O*

    GOSH, het is vakantie! Geniet, nu er eindelijk zon is.

    Tuesday schreef:
    (...)

    Ik weet. We kunnen spijbelen wat we willen, en ze komen er toch niet achter want ze controleren toch niet ^^ En we sneaken altijd weg, naar de c1000. We mogen gewoon energy drinken, en op sommige scholen mag dat lekker niet *O*


    goede school (;


    All I have in life, is my imagniation.

    Amyntas schreef:
    GOSH, het is vakantie! Geniet, nu er eindelijk zon is.


    Welke zon? Ik zag vandaag regen, zon niet O.o

    Gosh, het is vakantie. Denk er niet aan! lol, ik probeer gewoon nog te genieten en er niet bij stil te staan dat ik over 2,5 week weer naar school moet. Ik heb het gevoel dat ik eens niet echt uitgerust ben.


    <3

    Haha omg, ik had hetzelfde.
    Bij mijn Latijns examen heb ik echt de meest nutteloze dingen ingevuld zoals: Mestkeverballen, enzo. Die lk vindt dat lollig. :'D

    Crushed schreef:
    Haha omg, ik had hetzelfde.
    Bij mijn Latijns examen heb ik echt de meest nutteloze dingen ingevuld zoals: Mestkeverballen, enzo. Die lk vindt dat lollig. :'D


    Nooooo, Latijn. Mijn mentor vorig jaar was leraar Latijn, en ik had dat mens zóhard willen uitschelden, toch maar niet gedaan, omdat het mn mentor was (a')

    Tuesday schreef:
    (...)

    Nooooo, Latijn. Mijn mentor vorig jaar was leraar Latijn, en ik had dat mens zóhard willen uitschelden, toch maar niet gedaan, omdat het mn mentor was (a')

    Ik heb zo'n giant Jansport rugzak tegen mijn oude leerkracht Latijn aangegooid? :'D
    Het was wel niet de bedoeling, maar ach. Het was toch een stom mens :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Je staat er zo slecht voor en dan vul je zulke onzin in op je toetsen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Daar hoeft ik 't komende jaar allemaal niet aan te denken, in Amerika gaat het toch allemaal anders :'D


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik had bijna allemaal 7 of 8 en en één 10 voor Grieks (hoe ik dat heb gedaan weet ik nog niet, mijn leraar begon serieus een dansje te doen).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Taize schreef:
    Je staat er zo slecht voor en dan vul je zulke onzin in op je toetsen?


    Als ik het antwoord toch niet weet, dan wel
    (banana)

    gehehe bij mijn pfweek had ik voor mijn ak pw een 1 :O
    maar alle klassen hadden hem slecht gemaakt omdat die man die leraar zo slecht uitlegde en geen les kon geven en dat had die dus ons niet geleerd wat we moesten doen;P
    dus als je een onveldoende hand kreeg je een 5,5 gheheh(:
    en toen stond ik gewoon nog voldoende!!!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Kitchener schreef:
    Gosh, het is vakantie. Denk er niet aan! lol, ik probeer gewoon nog te genieten en er niet bij stil te staan dat ik over 2,5 week weer naar school moet. Ik heb het gevoel dat ik eens niet echt uitgerust ben.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.