• Op de trouw van haar zus, Aurora, ontmoet Cassie een jongen die haar in een avond helemaal voor zich kan winnen. Ze denkt constant aan hem en wil hem graag opnieuw ontmoeten, alleen weet ze zijn naam niet en is er niemand die hem kent. Haar wanhopige zoektocht begint wanneer ze het gastenboek van de feestzaal in handen krijgt.



    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 22:27 ]

    Dit verhaal is geweldig, prachtig, fenomenaal, alles wat goed en mooi is en ik raad het zeker aan om te lezen _O_


    Olive

    zich*


    Olive

    Eens kijken ;d


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Authors schreef:
    Dit verhaal is geweldig, prachtig, fenomenaal, alles wat goed en mooi is en ik raad het zeker aan om te lezen _O_

    Omg en er staan ocharme 150 woorden online :'D
    En oeps kuch. Zo.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 22:27 ]

    Abo ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Omg en er staan ocharme 150 woorden online :'D
    En oeps kuch. Zo.


    Jouw woorden betoveren me zo snel dat zelfs één zin genoeg is om me helemaal mee te nemen naar de wereld die jij creëert in jouw verhalen. De personages worden bondgenoten en meeleven met hun verdriet, pijn en liefde is een normale verschijning. De ideeën zijn zo prachtig uitgewerkt dat het onmogelijk is om nee te zeggen tegen zo'n meesterwerk :3 Lolno, jij bent gewoon de beste schrijfster hier op quizlet en het is belachelijk dat je talent niet wordt gezien.


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Jouw woorden betoveren me zo snel dat zelfs één zin genoeg is om me helemaal mee te nemen naar de wereld die jij creëert in jouw verhalen. De personages worden bondgenoten en meeleven met hun verdriet, pijn en liefde is een normale verschijning. De ideeën zijn zo prachtig uitgewerkt dat het onmogelijk is om nee te zeggen tegen zo'n meesterwerk :3 Lolno, jij bent gewoon de beste schrijfster hier op quizlet en het is belachelijk dat je talent niet wordt gezien.

    Oh kom nou ik ga blozen (nerd) Ik ben niet beter dan veel anderen hier (jij kuch kuch kuch)

    Weatherby schreef:
    Abo ;D

    Bedankt :-)

    Cassiopeiae schreef:
    (...)
    Oh kom nou ik ga blozen (nerd) Ik ben niet beter dan veel anderen hier (jij kuch kuch kuch)


    Blozen? Dat is niet genoeg, ik moet met iets beters komen om je in verlegenheid te brengen.
    Excuse-moi? Wil je een trap onder je kont ofwa (cat)?


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Blozen? Dat is niet genoeg, ik moet met iets beters komen om je in verlegenheid te brengen.
    Excuse-moi? Wil je een trap onder je kont ofwa (cat)?

    Ik zwijg en doe verder? (nerd)

    Lijkt me leuk!

    Crushed schreef:
    Lijkt me leuk!

    Gracias (flower)

    Schrijven, jij! Hoewel ik jou en je talent niet ken heb je me na die korte proloog al helemaal om (:

    Unwritable schreef:
    Schrijven, jij! Hoewel ik jou en je talent niet ken heb je me na die korte proloog al helemaal om (:

    Haha bedankt :'D Eindelijk word ik eens verheerlijkt. (joehoe)