ik moet dit er even uit.
Ik had een super leuke foto van mezelf op hyves, het was op de trouwdag van mijn vader en stiefmoeder, dus hij stuurde telkens haal die foto eraf of anders ben je alles kwijt,en je ramen zijn dan ook kapot, ik zal vannacht je ramen ingooien en al die dingen, ik ben niet bang voor hem, ik bel rustig de politie op, als ie dat echt zou doen, ik zit nu te trillen van woede, en heb tranen.
Ik heb echt een hekel aan hem.
Voor mij is hij mijn broer niet meer, allang niet er zijn al dingen gebeurt voor dit, maar ik beschouw hem als een vreemde, ik praat dan ook echt niet meer met hem.
Hij heeft al zoveel dingen bij me gedaan dat ik nu echt zat van ben.
Sorry voor mijn gezeik, maar het moest er echt even uit.
Hij heeft mijn ramen nog niet ingegooid, hij dreigde er mee, en nog paar dingen.
Edit: Hij belde me net op, en zei het spijt me ik had niet mogen dreigen en alles. ik zal dit keer geen aangifte doen.
Nooit gedaan ofzo, maar mijn broer en ik hebben al geen goed verleden met elkaar,het was altijd wel ruzie thuis, ene keer is ie super aardig en de andere keer is het enorme eikel.
Ik schreef dit dat ik echt woedend was, natuurlijk was ik boos wat hij dreigde te doen, hij heeft zijne excuus aangeboden. Dus heb ik het aanvaart.
Het ligt heel ingewikkelt tussen mij en mijn broer, ik hou niet echt van hem, maar toch blijft ie mijn broer.
Sorry voor dit.
[ bericht aangepast op 11 aug 2011 - 21:37 ]
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.