• Ik had dus zo'n keileuk meisje ontmoet van m'n eigen leeftijd via gsm(Gosupermodel)(ik kan nog steeds niet geloven dat ik op gsm speelde) Toen ik stopde met gsm, gaf ik haar mijn msn zodat we contact konden houden
    We hebben vandaag dus voor het eerst gecamt en dat was echt super :) Normaal zou ik nooit cammen met een 'onbekende' maar ik heb het lekker toch gedaan :')

    Ooit ook gecamt of misschien zelfs afgesproken met een onbekende van het internet?


    All I wanna do is lose control

    Al zo vaak. Cammen kan geen kwaad, tenzij je plots een vieze vent ziet zitten in de plaats van dat leuke meisje. :'D

    Ik heb al een paar mensen van het internet gemeet die ik voorheen niet kende. Het was wel altijd braaf met mijn ouders erbij en voorheen veel foto's gevraagd en de cam opgezet. ^-^


    Let the Night embrace you

    Ik ben Halestorm ooit tegen het lijf gelopen in een winkel (cat) En zaterdag ga ik samen met haar en haar zus naar de kapper. & ik heb al gecamd met onbekende mensen, maar wel enkel wie ik op q. leerde kennen.


    Olive

    Ja, alleen maar met 'onbekende'. Het liefst ken ik iemand al van het cammen voor ik meet.

    Ik cam niet. Dat lijkt me dus echt helemaal niks.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ja. Afgesproken nog nooit, trouwens, maar wel cammen :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jaa (:
    En nu zijn we hele goeie vriendinnen :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eén of twee keer denk ik. Met Criss


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    CowardlyLion schreef:
    Ik cam niet. Dat lijkt me dus echt helemaal niks.


    Life is all about having a good time.

    Ja, vaak zat met de cam.
    -wbw


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik cam alleen met onbekende mensen van internet, als ik ze al heel lang ken. Zo heb ik wel eens met Criss en Dory gecam't, maar die had ik daarvoor al ontmoet, ik heb wel een keertje met Hesperide gecam't, was erg leuk =D


    “Love is a contradiction.”

    Quizlet meetings heb ik al meerdere keren gedaan. En mijn beste vriend ken ik via het internet. Zonder internet zou mijn leven dood zijn o.O


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik cam zoveel met onbekende mensen hahah


    All I have in life, is my imagniation.

    Hm, neen, maar als ik het zou doen.. met iemand van Q. :Y)

    Nee, ik heb geen cam. :[ Maar ik heb 2 hele goede vrienden leren kennen via chat op mijn gsm, en we gaan binnenkort (dit schooljaar) waarschijnlijk afspreken, sowieso met 1 van de 2. :'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb vandaag Nicky en Jessica van Q gemeet ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.